/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hotmail i Outlook express
Fra : audi
Vist : 707 gange
50 point
Dato : 06-11-02 21:28

Jeg kan ikke modtage Hotmail i OE. Der stå hotmail inde i OE men der er ingen mapper under den. Nå jeg trykke på hotmail spørger den om den skal finde mappene på serveren. Men det kan den heller ikke.
Jeg køre med Outlook Express 6.0 og XP home.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 07-11-02 09:34

Hej Audi,

har du fået sat den korrekt op?

"Outlook Express: Sådan konfigureres Outlook Express til at bruge en Hotmail-konto"... -->
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;da;da220852&
og her den engelske version, hvis der sku' mangle noget... -->
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;Q220852&

men ud over det kommer den så med en fejlmeddelse?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-11-02 12:58

On Wed, 06 Nov 2002 20:27:38 GMT, "audi" <audi.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg kan ikke modtage Hotmail i OE.
Servicen (den gratis) er ophørt for noget tid siden - derfor
Betaler du for et abonnement, kan du stadig hente med POP3.

Henning
hsb(at)image.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 07-11-02 17:34

Henning <newsmail@mailme.dk> skrev :

>>Jeg kan ikke modtage Hotmail i OE.
>Servicen (den gratis) er ophørt for noget tid siden - derfor
>Betaler du for et abonnement, kan du stadig hente med POP3.

Når man modtager Hotmail i OE, så bruger man ikke pop 3, men via
http og det fungerer ganske udmærket.
--
Knud - http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

Kommentar
Fra : audi

Dato : 07-11-02 23:01

Hej alle

Den skriver at der er bad pass. Men det kan ikke passe fordi der er den samme email konto min msn logger på og den køre fint.
Jeg har sat den op efter det link du gav mig strarup. Men der er stadigvæk ikke nogle mapper under hotmail logoet altså dem som hedder indbakke/udbakke OSV..

Kommentar
Fra : audi

Dato : 08-11-02 17:27

Nu kommer den med denne meddelse: service unavailable og fejlnummer:0x800cccF0.

Accepteret svar
Fra : anonymm

Modtaget 50 point
Dato : 26-12-02 02:17

Du åpner OE...........
så klikker du inn på VERKTØY----->KONTOER.......
Så på LEGG TIL----->E-POST
Så velger du navnet som skal vises for han andere etter det trykker du på neste så skriver du hotmail aderessen din.
så trykker du på neste å velger http server og hotmail som post leverandør så trykker du på neste så er alt gjort.............