/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lukker når jeg ser billeder og film
Fra : 120690
Vist : 394 gange
50 point
Dato : 26-11-05 18:06

hej alle der ude

Jeg har et problem når jeg vil ind og se de billeder jeg har taget med mit camera og andre billeder så hopper der et vindue op og soger "Windows har lukket dette program for at hjælpe med til at beskytte din computer" og det er skide ******.

Hvad er der i vejen, har prøvet at geninstall windows op til flere gange for troet det måske var nogle vira eller lign. Men det hjalp ikke er der nogle som kan hjælpe???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-11-05 19:29

Du skriver ikke noget om hvilket styresystem du kører med, men hvis det er Windows XP skyldes det dine Sikkerhedsindstillinger. Du skal selv gå ind i Kontrolpanel - Sikkerhedsindstillinger og vælge den grad af sikkerhed du ønsker. Læs alle siderne godt igennem før du foretager dine valg. Hilsen

Kommentar
Fra : 120690

Dato : 27-11-05 19:56

ja det er windows xp jeg køre med, men kan i ikke beskrive det lidt mere præcist

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-12-05 19:04

For din egen skyld, bør du selv gå ind og kigge der hvor jeg sagde. Jeg KUNNE måske fortælle dig løsningen på dette problem. Men hvad så næste gang? Lær det selv, det bliver du glad for på lidt længere sigt. Hilsen