/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Flytte kalender i outlook
Fra : 19431225
Vist : 870 gange
50 point
Dato : 26-11-05 13:21

Hej
Jeg har fået en bærbar pc, og vil gerne have mine outlook's dataer(kalender) fra den stationære over på den bærbare. Jeg ved det er en pst fil, men hvor ligger den, og hvordan bærer jeg mig af???. Jeg kører outlook 2003.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-11-05 13:28

Hej 19431225

Du går ind i "Filer" i din Outlook, finder importer og eksporter til en fil...
Tja, så går det faktisk næsten af sig selv.

Venlig hilsen IAH

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-11-05 13:33

Normalt skal man under filer vælge exporter, og vælge et drev feks en usb-stik cd, diskette eller lign.
Så isættes mediet i den anden komputer, også her åbnes outlook og i filer vælges importer.
Ellers se i din outlook i hjælp, under exporter.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 26-11-05 14:11

hej pallebhansen

som du beskriver kan jeg ikke finde et drev??

Kommentar
Fra : dk

Dato : 26-11-05 14:35

hvis du bruger Xp/2000 ligger *.pst filen her

Documents and Settings\dit-navn\Lokale indstillinger\Application Data\microsoft\outlook\outlook.pst

pst filen indeholder alt fra microsoft outlook

du skal aktivere "vis skjulte filer" i mappe indstillinger i menuen funktioner

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 26-11-05 16:35

Du skal kunne se et drev extra i denne computer, hvis du sætter feks. en USB-stick i, eller et camera, eller hvis du har en CD-brænder.
Så kan du feks. oprette en mappe på skrivebordet og gemme filerne deri, for efterfølgende at flytte dem til din USB-stick.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 28-11-05 11:01

til dk

jeg har fundet filen og kopieret den over på den bærbare efter dine foreskrifter, men jeg får ikke kalenderdataerne med over er det ikke samme fil vi taler om. (det er kalender dataerne jeg gerne vil have over)

Kommentar
Fra : iah

Dato : 28-11-05 18:19

Hej 19431225

Har du Arkiveret din data?
Ellers er det lige en god idé at gå ind under "Funktioner" - "Indstillinger" - "Andet" her kan du finde forskellige indstillinger for din Outlook mappe.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 50 point
Dato : 28-11-05 18:32

Sådan eksporteres data fra en fil med private mapper (.pst)
Brug følgende trin til at eksportere en enkelt mappe som f.eks. mappen Kontaktpersoner eller mappen Kalender: 1. Klik på Importer og eksporter i menuen Filer. Hvis menupunktet ikke er tilgængeligt, skal du holde markøren stille over >>-tegnene nederst i menuen og derefter klikke på Importer og eksporter.
2. Klik på Eksporter til fil, og klik derefter på Næste.
3. Klik på Privatmappefil (.pst), og klik derefter på Næste.
4. Klik på den mappe, du vil eksportere, og klik derefter på Næste.
5. Klik på knappen Gennemse, og vælg derefter den placering, hvor du vil gemme filen.
6. Skriv et sigende filnavn i feltet Filnavn, og klik derefter på OK.
7. Klik på Udfør.

Sådan importeres data fra en fil med private mapper (.pst)
Brug følgende trin til at importere en fil med private mapper (.pst) til Outlook: 1. Klik på Importer og eksporter i menuen Filer. Hvis menupunktet ikke er tilgængeligt, skal du holde markøren stille over >>-tegnene nederst i menuen og derefter klikke på Importer og eksporter.
2. Klik på Importer fra et andet program eller en anden fil, og klik derefter på Næste.
3. Klik på Privatmappefil (.pst), og klik derefter på Næste.
4. Skriv stien og navnet på den fil med private mapper (.pst), du vil importere, og klik derefter på Næste.
5. Marker den mappe, du vil importere, eller marker toppen af hierarkiet for at importere det hele, og klik derefter på Udfør.
Denne vejledning gælder outlook 2002 men mon ikke den passer på din 2003 også.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 29-11-05 08:55

Tak for svaret pallebhansen.