/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
2 internet forbindelser til 1 pc
Fra : Sniper12
Vist : 329 gange
100 point
Dato : 25-11-05 19:49

Jeg har lige fået webspeed, men har stadig min gamle tele2adsl forbindelse, Webspeed forbindelsen køre via usb porten og tele2 via netkort. Men hvis jeg har begge forbindelser tilsluttet køre de langsommere end hvis jeg kun tager en af dem. Jeg har prøvet at jave en brokobling i windows xp men det virker heller ikke.

Er der ikke en der har et triks så jeg kan bruge begge forbindelser samtidig.

Webspeed = 1024*256
Tele2 = 1024*128

Hilsen Michael.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 25-11-05 20:35

hvorfor er det egentlig du vil have begge,
downloader du meget????

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 25-11-05 20:44

Det er vel fordi jeg betaler for begge to så vil jeg da også kunne bruge dem, det er vel ligegyldigt hvad de bliver brugt til.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 25-11-05 21:00

det jeg mener er, hvis du kun behøver en hvorfor så ikke spare de penge fra tele2 forbindelsen

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-11-05 21:12

Altså... Den eneste måde du bedst kan udnytte to linier er ved at have to seperate computere, som står på hver sin forbindelse... Men du får ikke noget decideret noget ud af to forbindelser som enkeltperson...

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 25-11-05 21:20

Jeg har også kun den til tele2 til den 1/12 men ville da gerne bruge begge to nu jeg har dem.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 25-11-05 21:28

Betaler du for dem??? (selv)

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 25-11-05 21:31

Ja det er jo derfor jeg meget gerne vil bruge dem. men har kun begge to i denne mdr.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 25-11-05 21:35

hvis jeg var dig, så ville jeg afbestille tele2 forbindelsen da den er dårligst. det har kun 128 kb upload.

men jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit problem

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 25-11-05 21:39

~ du har nok problemer med din IP adressering..... du prøver jo nok at få en IP adresse fra begge udbyderes DHCP server - så mit gæt er, at det er dér hunden ligger begravet....

mvh berpox

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 25-11-05 22:08

hvis du tror du kan få 2mbit ud af det du prøver , så glem det for det kan du ikke
så 2 seperate pcér eller skip den ene .
for som berbox også er inde på IP adressering..

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 25-11-05 23:38

Jeg synes - lige som dayworker24 - også at du skal afmelde den ene. Hellere først som sidst...

For så kan du jo spare en masse penge

Hvorfor er det lige du har 2?

Du må da have et enormt behov for at downloade..

Jeg overvejer nu om jeg ikke skal have 3 forbindelser, for jeg downloader sommetider helt vildt.

Mvh.

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 25-11-05 23:42

Jeg har fået tildelt en IP fra både webspeed og tele2. så det det er bare det man skal have windows til at finde ud af, det er derfor den ene køre på USB og den anden på Lan.

Og til dayworker24 så læs det jeg har skervet, tele2 bliver taget ned den 1/12 det er jo nok derfor jeg har 2 forbindelser lige nu.

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 25-11-05 23:49

ok det havde jeg lige overset

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 25-11-05 23:49

ok det havde jeg lige overset

Kommentar
Fra : Mad_Nuser

Dato : 26-11-05 13:07

det er da ganske enkelt
man kan IKKE køre 2 forskellige opkoblinger til 1 pc

mvh Mad-Nuser