/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
prob. med XP
Fra : hojriiskim
Vist : 423 gange
26 point
Dato : 25-11-05 10:30

Hej

Min com er begyndt at opføre sig underligt. der er ingen forbindelser i "netværksforbindelser", men den kan godt gå på trådløs net og LAN. Går man ind i Enhedshåndtering er der ingen ting, slet ingen ting..
har tjekket virus og ad-aware..

Hvad er der galt? hvad kan jeg gøre?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-11-05 10:33

Prøv i fejlsikret tilstand. Det gør du ved, at trykke F8 under opstart.

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 25-11-05 10:36

hvad skal jeg så gøre i fejlsikret tilstand?

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-11-05 10:38

Opfører dit system sig normalt der, er der problemer med windows (spyware/virus) er det samme har du et hardwareproblem, vil tippe på ram. Du kan inden prøve, at køre en chkdsk.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-11-05 10:43

Kør en chkdsk.

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 25-11-05 12:02

det er normalt på nær det med netværksforbindelser

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 25-11-05 12:12

Så vil jeg mene, du har snavs på din PC, få den renset for spyware og virus.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 25-11-05 13:40

hej
prøv med gendannelse fra der hvo den var ok

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-11-05 13:56

Det lyder som om du har været inde og stoppe nogle tjenester.
Disse skal stå som Start type> Automatisk>

Netværksforbindelser<handler om mappen med din netværks forbindelse

COM+-hændelsessystem

System Event Notification

Startprogram til DCOM Serverproces<handler om f.eks. Enhedshåndtering og andet.

Du kan også Højre klike på en tjeneste>hjælp>Standartindstillinger for tjenester
og se hvordan tjenesterne skal stå som standart.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-11-05 13:58

sæt disse tjenester til start type automatisk>start,eller genstart pc'en

Accepteret svar
Fra : fluffyclaus

Modtaget 26 point
Dato : 25-11-05 16:47

Hent Mwav her : http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe og læg den på skrivebordet..

Slå din systemgendannelse fra : http://www.arlet.dk/index.html?/systemgendannelsen

Genstart i fejlsikret tilstand, og kør en scan med Mwav. sæt flueben i : Memory, Startup folders, Drive, Registry, System folders og Services.
Sæt prik i : All local drives og Scan all files

Mwav er hamrende effektiv... hvis du har noget møg på puteren skal den nok "ondulere" det

Vh fluffy

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 29-11-05 10:17

Tak for svaret fluffyclaus.

mwav kan anbefales..