/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til nosy naughty creamygirl ;-)
Fra : molokyle
Vist : 617 gange
314 point
Dato : 25-11-05 00:06

[hør] Se nu lige her Creamer. Rigtige mænder...

1.) Stille & Tramp : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/stillekim.jpg
2.) Finse : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/finse.jpg
3.) Mig og 'Den Lange' : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/lange.jpg
4.) Kakkelovnsrøret : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/mike.jpg
5.) J. Sund : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/sund.jpg
6.) Nikolas og Smeden : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/niksmed.jpg

..er du glad nu?

Alle navne er naturligvis det pure opspind

..og så vil vi altså gerne se dine 'lorte' veninder

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 00:08

Nåeh ja... Fille : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/fillip.jpg

..Joe vil ikke på, så ham må du ha' til go'e

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 00:12

Fritz Fatal er ligeglad : http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/fatal.jpg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 00:12
Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-11-05 00:21

Ha ha. Molo er gået i SelvSpin.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 00:30

arne.jakobsen -> Det skyldes alt sammen creamygirls bemærkning :

Citat
Sprogspasser...Jeg er klar til at SE nogle af dine mandlige bekendtskaber.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : vil.du

Modtaget 324 point
Dato : 25-11-05 01:31

Molo du er og forbliver at være vores allesammens hyggedims :D

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-11-05 02:44

ROTFLMAO

Skumle, hele baduljen.. Især Fritz kunne skræmme livet af mig en mørk aften *G*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-11-05 08:40

Arghh ham der finse..han er kær..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 09:26

Finse er afsat til Frk.Uro på andet år. Fatal er skam en annerkendt kunstner

Tak for roserne vil.du

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-11-05 11:22

MOLO..jeg er da også afsat..derfor må man altså godt kigge...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 11:57

Selvfølgelig mangorossa. Det hedder en kiggesteg her på Ama'r

Jeg ville da også gerne se nogen af creamygirls veninder, men jeg tror sgu ikke hun har nogen!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-11-05 12:01

Det har jeg heller ikke

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 12:14

creamygirl -> Hvis du synes de er skumle, så sku' du se resten af menageriet :

Peter Pjusk, Råberen, Breo, Pude, Bus Ole, Palle Plat, Tågehornet, Lugte Mik, Indkøber E, Store T, Blakke, Skadedyrsdræberen, Sure tæer, Tårnbytossen, Mad Bent, Tommy 3-1, Hørmeren, Futte, Lille M., Geden, Gasen og Kamelen.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 12:14

..og Joe

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 12:19

H.C., Nevøen, Perker Oliver, Tex, Moppe, Napo, Pølse, Jensii og alle de andre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-11-05 13:34

Som min kloge mor altid har sagt:

"Det er godt at have få venner og mange bekendte - og at vide, hvem der er hvad"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 15:38

Din mor lyder som en fornuftifg kvinde ...er det ik'snart på tide hun bli'r gift igen?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 16:40

Gavehumør

..og kedsomhed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 16:43

Ps. Jeg er ik' engang i humør til at læse 'lektier'

Hva' ska' jeg lave ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 16:45

</GRØNAMA'R>

...selfølgelig

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 16:50

Nåeh... ja; jeg ku' o's' bare sende SPAM til abonnenterne på dette 'spørgsmål?'

Øøøiiiiiiiiiiiiiiihh......
så lige at jeg deltager i over 1.000 åbne spørgsmål i min Historik oplysninger. Nogle mere en 1 år gamle

Det tror ...det ta'r en vighed at tjekke mine abonnementer på spørgmål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 16:52

[hør] Det virker allerede

</Ssshhhhhhh................................>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 16:56

Kun en tåbe frygter ikke ...?

</ Ø-) >

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 17:01

Ny Smiley = [stop] Ø-)

Kan også benyttes under landskamp i fodknold. (RØD/HVID ..som et stopskilt ..eller ØKO-mærke ..det ska' være )

Arbejder på 'sagen'

[rot.gif] = </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 17:02

..igen denne tåbelige 'bug' med f'er før smileys

</MOLO>

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-11-05 17:03

MOLO for hulan da..
Du keder dig , jow det tror jeg på.
Du kan kigge de sidste nye billeder på min hjemmeside:

www.123hjemmeside.dk/mangorossa

---og skrive en lille skør hilsen..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 17:03

Keder mig altså stadig?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 17:06

TAK : mangorossa ..formerly known as : mango

Jeg kigger liiiiige forbi til en pasiar ...og hva' vi har

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-11-05 17:12

Ærgeligt Molo...Kæresten er på vej, efter en hel uge i Norge...uden mig

så jeg har desværre andet at se til, end at underholde dig..

God weekend

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 17:18

Tak søde (møgheks) creamygirl

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 17:24

Er der virkelig ik' andre grafisk begavede computermennesker der ka' lave en [landskamp]/[danmark] Smiley?

I ved; sådan en RØD/HVID klaphat tossenollike (evt. som animeret *.gif) ???

miritdk (=din blærerøv), så er det sgu på banen du ..dersens du !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-11-05 17:29
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 17:29

miritdk har altid 'pralet' med sine evner indenfor : http://download.dk/index.asp?Kat=multimedie&subkat=billedbehandling&prog=791 ..familien

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 17:31

creamygirl -> Dine påtagne spydigheder bliver også siddet overhørige !

(..selv: Sprogspasser ..og Keno entusiast )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 17:34

"Det handler om at hygge sig!"

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 17:35

Gi' mig et millioner !

Så ska' du se een der hygger sig

</MOLO>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-05 17:46

et ??? ..et PAR ..for dælen da

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-11-05 17:53

Gider ikke komme hjem senere i aften til 1 mill mails fra denne tråd, så derfor .....bliiiib - du er ude af min "boks" Molo..

Snup en tagselv krammer -> http://www.gifs.dk/ani1310/smilies00/smilies/smi044.gif

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-05 18:11

Ja, jaj kejer mig squtte - pakker alt til julemarked i Den Gamle By i morgen...

Så håber jeg bare, at jeg er mere frisk i morgen tidlig........ tråt i hodet af en hæst

molo - come overhere og hjælp mig med at stille det hele op i morgen - hugligt!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-11-05 19:20

Hanne, det lyder ret hårdt for dælan da..jeg ville godt have hjulpet hvis du havde kaldet

Molo..jeg har sgu da ikke smagt de der hundehvalpe...de lugter altså ikke så godt

( der skal lige i denne forbindelse, linkes til min gæstebog på min hjemmeside, indlæg fra MOLO! ) www.123hjemmeside.dk/mangorossa
Bare så man ikke tror at JEG (kun MOLO spiser hundehvalpe)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-11-05 20:13

Hej Mango.
Det er nogle dejlige småfyrer i har. (bare det var mine)
{jeg gætter på at den hvide hedder Molo}
Hilsen til alle fra Eyvind.

Jeg kunne ikke sætte det ind på hjemmesiden, så det er der måske nogen som gør for mig.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-11-05 21:53

Uhh ja, jeg kunne også godt tænke mig en af de dejlige små vapser, men vi må ikke have hund her i huset

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-11-05 23:45

Eyvind, jamen de er kun et telefonkald væk fra dig
Hvorfor kunne du ikke sætte det ind?- er du doven?
Hanne, nej det er ærgeligt....du må flytte
Niks..den hvide kalder vi Samson

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-11-05 17:18

Mango !
Huset her er dagpleje og der må ikke være dyr mere. (allergibørn)
Jeg har lidt vrøvl med mit styresystem/firewall/ så den vil ikke sætte en besked ind.
Samson - jammen det betyder jo også Molo på Swahili.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 26-11-05 23:01

Eyvind, ok..det var jeg ikke klar over
Nej, det går nok..der er ikke noget der haster.

Han er netop blevet solgt idag...til et ægtepar her i Hundslund...JUBIIII så kan vi da følge ham, dejligt!

Og han skal hedde MAX...

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 27-11-05 13:48

vil.du -> Det kan altid betale sig at 'fedte' lidt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 28-11-05 11:26

ARGH Molo altså....det var da creamy der skulle ha' dine 'poængar'....men på den anden side....BÅDE overlækre mandspersoner OG 'poængar' ?

Men ok så - pænt tak ska' du ha'

Det var nu ikke fedteri, det var bare skrevet implusivt fordi jeg (endnu engang) sad og nød din varme og humor

Jeg har skam osse udvalgt en favorit blandt dine fremvisninger der i øvrigt, synes jeg, byder på et utroligt velassorteret sortiment

Men med tankerne kredsende om Hr.Vil.du - beholder jeg mit 'valg' for mig selv

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-05 14:35
Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 02-12-05 00:50

IHHH altså jåwjåw, hvor du forsøger - og de der blå øjne ER da bare dejlige

...kender du ham godt? Så'rn rigtig godt?

Jeg tror Hr.Vil.du vinder :D - hans øjne er osse blå.

/knus...din skøre sk..

Natnat