/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Driver til soundmax
Fra : ann1507
Vist : 572 gange
100 point
Dato : 22-11-05 17:11

Min lydenhed viser at der er en fejl i mit microfon in-put og anviser mig til at reinstall. lyddriveren soundmix. Den oprindelige driver er fjernet fra Fijusi-siemens hjemmeside, men firmaet melder at jeg blot skal overskrive med en ny driver. Jeg har down-loadet en ny driver, men hvordan finder jeg den nuværende driver soundmix audio 5.12.1.3575
ann1507

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 110 point
Dato : 22-11-05 17:19

Prøv at indstallere driveren, så fortæller den nok selv at der overskrives.

Kommentar
Fra : farmerib2

Dato : 23-11-05 11:15

Jaa google er din ven... googl det og se om du kan finde driveren på den måde.

\knap

Kommentar
Fra : dan69p

Dato : 19-02-06 16:48

Hej !
Hvis du ved hvilket motherboard der er i din pc så gå direkte til denne side og klik dig frem http://forms.analog.com/Form_Pages/soundMAX/soundMAXtechSupport.html hvis ikke du ved det så brug sisoft sandra ( http://download.guru3d.com/sandra/ )til at finde ud af det og brug så ovennævnte link

Godkendelse af svar
Fra : ann1507

Dato : 20-02-06 09:37

Tak for svaret e.c.