/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook Express.
Fra : Myns
Vist : 597 gange
100 point
Dato : 21-11-05 07:55

[hør]

Godmorgen derud.

Er der nogen der ved, hvordan man for den lille kuvert vist på proceslinien, når man modtaget post.

myns

Kommentar
Fra : severino

Dato : 21-11-05 08:17

Ved normal installation skulle den gerne komme frem, og der kan enddog tilføjes en djingel eller en indtalt bemærkning i wav format.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 21-11-05 08:44

Den lille kuvert bør komme nede ved uret når der er post.
I funktioner > indstillinger >generelt > kan du vælge om der skal komme lyd.

Kommer der ikoner nede ved uret (programmer der er kørende)

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 21-11-05 11:02

Det kræver dog at programmet (Outlook express) er åbent.

En anden mulighed er at installere et notifier program som starter op sammen med Windows og som kontrollerer din konto uden du behøver åbne mail prograamet, jeg bruger eprompter http://www.eprompter.com/

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-05 11:58

Det er et fint lille program du har fundet Backtee -

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-05 12:04

Myns - kuverten viser sig kun når dit mailprogram er åbent - prøv at sende til digselv og se om den viser sig

Godkendelse af svar
Fra : Myns

Dato : 01-01-06 04:33

Tak for svaret emesen.