/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Ændre Emailadr. Grrrrrr!!!!!
Fra : webgun
Vist : 444 gange
50 point
Dato : 20-11-05 22:40

Jeg skal have ændret min emailadr i min profil..det er jo nemt nok. men pisset virker bare ikke..når jeg logger på igen er alt ved det gamle????
OG JEG HAR FANDEME PRØVET 20 GANGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Det koster snart buler!!

er der nogle foreslag????
formoder at kandu.dk's server har skylden, overvejer at maile et IT-kanonslag.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 22:42

Det er et spørgsmål om tålmodighed. Og det hjælper ikke at gøre det 20 gange. 1 gang er nok. Og så bare tålmodighed.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 22:45

På siden Kodeord/E-mail står der:

Citat
Ændre e-mail

Her har du mulighed for at ændre din e-mail adresse.
Du bliver herefter nødt til at logge ind med et af Kandu.dk genereret password,
for at aktivere kontoen igen

Det betyder at du er nødt til at vente indtil Kandu sender dig et nyt password. Det er det der kræver tålmodighed.
Kandu er langsomme.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-11-05 22:52

Jeg mener bare at når jeg logger på efter at have ændret mailadr. så burde den nye vel stå i profilen???det er ikke tilfældet!!!??

Og JA!!...kandu.dk er fandeme så langsomme at de skal sætte farten op, bare for at gå i stå!!!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 23:02

webgun -> Læs lige igen. Du skal logge på med et nyt password som du får sendt fra Kandu. Du har IKKE fået tilsendt et nyt password endnu VEL? Altså må du vente på det før din nye email-adresse virker i Kandu-sammenhæng. Hilsen AJ

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-11-05 23:10

AARGH!!!LORT,LORT,LORT,LORT OG ATTER LORT. SKIDE RØVLORT OP I RØVEN FULD AF LORT OG PIS. SAVL OG BRÆK OG LORT I LÅRFEDE STRÅLER OG UGEGAMLE STRANDVASKERE INDSMURT I LORT!!!!!..........Arhhh...har det straks bedre!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 23:12

Det var da godt at kom af med det her. JEG kan tåle det. Venlig Hilsen Arne.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-11-05 23:27

Heyy Arne..Respekt....i dit fjæs

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 23:30

I lige måde Fjæsing?

P.S.: Luk nu spørgsmålet. Du har fået svar.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-11-05 23:37

Ja luk nu spørgsmålet - og giv MIG point

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-11-05 23:39

Næee nej!!Jeg lukker når jeg har fået mit nye password. Som straf til kandu.dk's server!!!

som vi siger på landet..NØJ FOR NØJ!!

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 20-11-05 23:49

jeg har lige tjekket mail...der var selvf. ingen password.
Jeg vil gå kold nu, så jeg er frisk til at straffe polakker imorgen.Og søppelfolkene ikke at forglemme.
I mellemtiden kan i se lidt på byggen www.ck30.no

PS. så dealer vi om de point imorgen hvis i er klar

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 23:52

webgun - ta' du bare en KOLD. Og husk så at give point til den der hjalp dig mest.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 20-11-05 23:52

Giv endelig dine point til Hr. Jakobsen. Jeg har hørt, at hans tisser vokser lidt for hver 100 han modtager..

Om ikke så længe vil han trave rundt i Hernings gader med en trillebør foran sig..

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 20-11-05 23:57

Flødepige -> Jeg skal sgu da ikke have point p.g.a. min tisser? Men p.g.a. at jeg var den eneste der GAD give webgun det rigtige svar. Tag du nu bare din sygelige lille Penis-misundelse og gå i seng. Og sov godt.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-11-05 00:36

Jeg gad osse godt men jeg kunne ikke, for jeg faldt ned på gulvet og der har jeg ligget og sprællet af grin siden jeg så dette:

Citat
Og JA!!...kandu.dk er fandeme så langsomme at de skal sætte farten op, bare for at gå i stå!!!!!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-11-05 06:46

Lad kampen om de gyldne poænger begynde...jubiiiii

Jeg stemmer fortsat på Hr.Jakobsen, fordi han kom med det geniale råd "tålmodighed" - og så selvfølgelig for at stive hans nedslidte selværd af.. *ironi kan være anvendt*

Happy fucking Monday

Kommentar
Fra : hvaderikkeibrug

Dato : 21-11-05 06:55

Hej vil.du
Jeg var nu mere imponeret af de latrinære udgydelser. Så mange ekskrementer på så få linier. Utroligt. Sikke en sprogrigdom.
Nå. ingen er forpligtet ud over sine evner, og Webgun sidder tilsyneladende i l... til halsen og kan derfor ikke formulere sig, og han blev nok ikke skiftet tit nok som lille, siden afføring har så stor en plads i hans begrebsverden.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-11-05 08:52

Jeg kan ikke hjælpe dig Webgun - men har også prøvet at skifte mail-adresse.
DET VIRKER IKKE.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-11-05 13:00

hvaderikkeibrug>> Hvis du har et behov for at genere en anden, så vær sød at lade være med at blande mig ind i det, jeg gider ikke den slags. Hvis jeg bliver forarget over et sprogbrug, skriver jeg til vedkommende selv - eller undlader at skrive

I øvrigt ser jeg det sprog som webgun bruger hér, som ren frustration og et tiltrængt afløb for sit raseri over et (det må du give ham) utroligt langsomt kandu.dk. Ikke at det bedrer sproget men jeg synes det må give lidt 'undskyldende omstændigheder'

Ha' en god og herlig mandag allesammen, her skinner solen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-11-05 13:09

Ja men den #¤&(censur)%~'s sol skinner lige i øjnene. Ohøj her er mine solbriller ....ahh nu har jeg det godt.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-11-05 13:36

Eyvind>> der kan du se - det hjælper

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-11-05 13:39

Nemlig -

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 22-11-05 22:00

Våd hund! vi har routerproblemer her i Bræddecity. Og da hvaderikkeibrug er på tråden må jeg hellere undlade at bruge ukvemsord.
arne j.
OK, du har vundet pokalerne!. Men jeg lukker fandeme(ups) ikke før jeg har fået mit password!!!!!Så du kommer nok til at vente et par dage mere!!*G*.

flødepigen.
Du burde faktisk få lidt point også...bare for din kropsholdning..savle,savle!!!!

hvaderikkeibrug.
Grim hund til dig. Så du mener at JEG har formuleringsvanskligheder...Hmmm!!.Har du set dit eget nickname??.Nærmere forklaring er vist unødvendig!.
Jaee, man kaster da ikke med køer når man selv er landmand!, og heller ikke med dykkere når der er is på vandet!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-11-05 22:03

Det er da bare helt OK webgun. Men jeg synes at du skal sende en mail til Kandu og bede dem om at få fingeren ud.

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 22-11-05 22:41

det er vist opgivet på forhånd...har sendt flere mails til dem gennem tiden, nogle for flere ÅR siden. Jeg har ALDRIG fået noget der bare minder om respons?????
Måske er det kommunale ansatte som står bag..siden de aldrig bliver færdige!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-11-05 22:44

Nåh, nåh. Såvel ans som jeg og flere andre HAR fået fornuftige svar fra Kandu-teamet. Så det kan lade sig gøre, omend ventetiden sommetider kan være lang, men i modsætning til os Kandu'er sidder teamet IKKE ved PC'en i døgndrift. Det er der simpelthen ikke råd til.