/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Hvad er Gmail ???????
Fra : vibse68
Vist : 489 gange
50 point
Dato : 19-11-05 18:35

"Gmail er et eksperiment, en ny slags webmail, udviklet udfra tesen om at du aldrig skulle have behov for at slette mail og altid finde lige den besked du måtte ønske." Det har jeg fundet om Gmail

Ja og så!!! Hvordan fungere det, er det lige som en hotmail eller hvad, hvorfor skal man inviteres

Nå som i nok har forstået, har jeg ikke fattet en brik af det...

Vibse

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-11-05 18:41

Det er som G-streng men meget større.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 60 point
Dato : 19-11-05 18:44

Det ligner hotmail.
Man kan sende større mail ad gangen.
Have mere liggende på serveren.
Det er reklamefrit (endnu).
Kan "køres" på de fleste mailprogrammer incl. Outlook /Express
Grunden til at man skal inviteres, er for at undgå for mange "blind-mail"

Kommentar
Fra : vibse68

Dato : 19-11-05 18:44

Tak det hjalp virkeligt
vibse

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 19-11-05 18:44

Det er som hotmail...
Når du inviterer nogen, så blivere de automatisk lagt i din adressebog, så du kan sende dem venlige hilsner eller reklamer eller hvad du nu synes....
hvorfor denne strategi er valgt ved jeg ikke...

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-11-05 18:59

vibse68.........................vil du inviteres så bare skriv.
eyvindc gmail.com

Godkendelse af svar
Fra : vibse68

Dato : 19-11-05 20:27

Tak for svaret e.c.