/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Røgfri resaturant København
Fra : Backtee
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 19-11-05 14:23

Jeg skal ud og spise i aften og ville foretrække en røgfri restaurant.

Cofoco er fuldt optaget, er der nogle der kan anbefale en god røgfri restaurant som ikke er japansk?

OBS: Jeg efterlyser ikke links til stederne, dem ka nje gselv finde, jeg søger erfaringer

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 19-11-05 15:17

MC donald er røgfrie....
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 19-11-05 15:18

Vesuvio på rådhuspladsen er ikke røgfri, men har meget god ventilation, er aldrig blevet generet af røg der.
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 19-11-05 18:02

PRoblemet er, at je gskal ud og spise med en røgallergiker, så kravet er RØGFRI

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-11-05 18:54

prøv at ringe til de steder du ønsker - jeg omgåes en røgallergiker der netop har fundet nogle steder på den måde .

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 20-11-05 09:20

miritdk

Hvad skulle det hjælpe?

Jeg får nok ikke en objektiv anbefaling ved at ringe til en restaurant

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-11-05 09:27

Backtee - hvis restaurenten har røgfri lokaler får du det da oplyst - jeg forsøger at fange vedkommende som måske kan komme med lidt oplysninger - men indtil videre er det helt umuligt .

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 20-11-05 23:06

Det er nemt nok at fine ud af om en resaturant er røgfri, men det alene gør den jo ikke til en god restaurant

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-11-05 09:43

hopper af her

Backtee - det var røgfri du søgte og telefonen er en af måderne til at finde ud af det

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 24-11-05 12:54

Jeg søgte en anbefaling af en GOD røgfri restaurant, hvilken restaurant skulle jeg ringe til for at få den slags oplysninger?