/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
koden er væk til xp hvad gør jeg
Fra : babee
Vist : 455 gange
200 point
Dato : 17-11-05 23:49

hejsa jeg står og gerne vil formaterer min computer og har en original xp homeedition og så jeg jeg jo en klovn og har smidt koden væk kan jeg på nogen måde få den igen? skal jeg kontakte nogen kan den findes på cd en eller hvad gør jeg hilsen babee

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 17-11-05 23:52

står den ikke på kuverten som din CD ligger i, eller et sted på kassen..

er somme tider svær lige at finde ...

ellers tror jeg du har et problem

Kommentar
Fra : babee

Dato : 17-11-05 23:55

kan ikke finde kassen og jeg har cd en i en mappe med alle mine andre ting drivers osv og koden er væk plejer at have den på et stykke papir i mappen men det er væk

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 210 point
Dato : 18-11-05 00:12

Der er masser af programmer der kan udtrække din kode, bare brug søgeordet: windows xp key finder i google.
Eller hent dette program: http://www.updatexp.com/tip8.html
Men hvis det kun er en reparation, bliver der nok ikke spurgt om koden, men hvis det er en total formatering skal du bruge den.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 18-11-05 00:21

download Everest Home Edition (gratis)
kan fortælle dig en masse om din pc; bl.a. koden
http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en

Godkendelse af svar
Fra : babee

Dato : 18-11-05 00:21

Tak for svaret pallebhansen.palle du er bare en snut det er lige det jeg skulle bruge. kunne huske noget af den så jeg kan genkende koden. mange tusind tak .nu vil jeg skrive den ned og gemme den et par forskellige steder