/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Wysiwyg
Fra : F.Kyllesbech
Vist : 491 gange
200 point
Dato : 17-11-05 21:02

Hej..alle derude.
Sidder og leger med et webdesign program der hedder web page Maker V2 som jeg var med på CD i et PC blad.
Programmet er af typen "What you see is what you get."
Fint program..
Men
Jeg kan ikke uploade til nogen server når hjemmesiden er færdig. Ingen server vil modtage.. Jeg kommer fint nok igenem på FTP program, men det skriver at den ikke kan gendkende fil 530..Jeg har prøvet flere at den type programmer, da jeg not er nørd. Men ved upload missser det.

CMS .. hvor findes der er er næsten "gratis" og man kan flytte domæne over på..
Min pris for sådan en side.. 250 kr om mdr. med 100 MB
Har i løsninger..
Flemming

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 17-11-05 21:48
Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 17-11-05 22:10

http://i123.dk er ok.. men du kan ikke uploade hjemmesider der er lavet i wysiwug..
Jeg har forsøgt.. Men har i derude oplysninger om et hjemmesideprogram der er nemt at arbejde i uden HTML o.s.v. (er not nørd) og hvor der ingen problemer med at oploade..
jeg har prøvet guppy som er fransk.... men.. der må være noget der er nemmere at forstå og ikke fransk..

Flemming

Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 17-11-05 22:11

uploade hedder det !

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 17-11-05 22:39

Kender ikke programmet, men visse wysiwyg editorer er ikke lavet til at gemme filerne som html og så skal der enten bruges en speciel fremgangsmåde eller der skal uploades til en bestemt server.
Der findes andre wysiwyg programmer som kan uploades uden problemer.
Frontpage og Dreamweaver er wysiwyg og uploades uden problemer via FTP.

Der findes et gratis wysiwyg som er enkelt og problemfrit http://www.nvu.com/
..og mange andre..!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-11-05 23:09

Hvad du ser er hvad du får....................FrontPage som kan bruges hos
http://i123.dk/ (lånt fra sofus.dk)

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 18-11-05 07:57

Gratis CMS her: http://www.joomla.com, du skal selv kunne ændre chmode eller få din host til det, hvis du ikke har tilladelse.
Du skal uploade programmet til dit eget domæne, der er indbygget sider til artikler og weblogs og andet, som jeg ikke kan huske før jeg har fået noget mere kaffe

Kommentar
Fra : wendelbo

Dato : 20-11-05 23:20

prø med frac.dk

Kommentar
Fra : wendelbo

Dato : 20-11-05 23:21

prøv med frac.dk, fint lille gratis
webhotel