/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kontaktpersoner i MS-Outlook
Fra : arne.jakobsen
Vist : 452 gange
100 point
Dato : 17-11-05 19:56

Og det er IKKE Express.

Efter installering af PS2 for længe siden, havde jeg pludseligt ikke nogen Kontaktpersoner når jeg vlger Kontaktpersoner i Menu-linien, prøver at søge i Kontaktpersoner eller trykker på Pilen i Ny meddelelse der jo skulle give mig mulighed for at vælge en eller flere af mine kontaktpersoner som modtager af den nye mail. MEN trykker jeg på ikonet i bundet af skærmen SÅ er de der allesammen og jeg kan højreklikke og vælge Ny meddelelse o.s.v.

Er det en fejl i programmet? Eller er det mig der har gjort noget galt?

Kommentar
Fra : jeanette18

Dato : 17-11-05 20:23

Et screen shot kunne måske være på sin plads her. Jeg kan ikke lige blive klog hvad det helt nøjagtig er du mener.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-11-05 20:27

Hej jeanette18. Prøv selv at gå ind i programmet og se efter. Min forklaring er endog meget uddybende.

Ellers må du fortælle hvad du ikke forstår.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 17-11-05 20:32

ved ikke om det kan gøre sådan her i tidligere ver.
men i outlook 2003 åbn mappen kontakt-personeri nyt vindue >>filer >>mappe >>egenskaber for kontakt personer>>
faneblad "outlook adresse kartotek" her skal være flueben ved "vis denne mappe......"
har du undermapper i mappen kontakt personer skal du gøre det samme ved dem.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 110 point
Dato : 17-11-05 20:43

Adressekratoteket ligger vel ikke i: Slettede poster
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-11-05 20:50

dk & Palle -> Når jeg går i Funktioner hedder det første punkt Adresekartotek. Når jeg åbner denne kommer der en fejltekst: Adresselisten kan ikke åbnes. O.s.v. Jeg trykker så på OK og i det nye billede er der mulighed for i en dropdownliste at vælge et andet. Her er der 2 der hedder Kontaktpersoner. Den første er tom og er den der giver fejlmeddelelsen. Den anden er den der rent faktisk indeholder mine Kontaktpersoner.

MEN da man i programmet jo kan slå op i Kontaktpersoner på mindst 5 forskellige måder, undrer det mig at de 4 vælger den første (tomme) mens den på Ikonet i bunden af skærmen vælger den rigtige

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-11-05 21:21

Heureka -------- Jeg har løst problemet selv!

I ovenstående kan man vælge indstillinger. Der kan man vælge hvilken af sine adresselister man ønsker som den første. Det har jeg gjort og nu finder den den rigtige uanset hvordan jeg tilgår den. MEN hvad den anden fejlbehæftede angår er den der stadig, men nu irriterer den ikke længere. Jeg kan ikke finde den i diverse mapper så jeg kan slette den, men skide være med det, sålænge den ikke kommer i brug.

Jeg slår lige med en terning for at finde ud af om dk eller Palle skal have pointene. OK?

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 17-11-05 21:23

Tak for svaret pallebhansen. 1-2-3 var dk 4-5-6 var Palle. Det blev en 5'er.

Men tak for at I forsøgte begge 2.