/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Trådløs router til Webspeed
Fra : jesperbkskov
Vist : 668 gange
40 point
Dato : 14-11-05 18:23

Jeg mangler en trådløs router til TDC webspeed. D vil sige jeg skal have en router hvor der kan komme et antennestik op i den. TDC sælger en t 499.- men havde håbet at det kunne gøres billigere. Håber der er nogle der kan hjælpe mig..

Kommentar
Fra : klokkerholm

Dato : 14-11-05 19:31

jeg har en router fra Midtdata i Viborg den var billig , mon ikke de har en med antennestik til billige penge mvh klokkerholm

Kommentar
Fra : Moggi

Dato : 14-11-05 22:13

Der skal ikke noget alm. antennestik ind i din router. Der skal bare et alm netkabel fra dit modem og ind i routeren. Derfra skal der et netkabel fra din router til den pc der står ved siden af, og derudover kører du trådløst til øvrige pc'ere.
Jeg ville købe den Netgear-router som TDC har til 499,- På edbpriser kan man finde denne router til kr. 449 men hertil skal så lægges eventuel forsendelse.
Man kan også finde andre billige mærker, det billigste til kr. 300.
Her ville jeg vælge TDC's Netgear, idet du for det første får en god router og for det andet kan du få support på den gennem din internetudbyder.
Alt i alt: Brug en 500-mand på denne router og vær godt kørende.

Med venlig hilsen

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 14-11-05 22:45

Det første der mødes når du kommer fra antennestikket er et Kabelmodem.
Herefter kan du sætte din router... efter i RJ45 stikket.
Hvis du køre via USB, bruger du det i kabelmodemet indbyggede netkort.
mvh Benjamin

Annuller spørgsmålet
Fra : jesperbkskov

Dato : 12-06-06 22:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål