/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kender nogen denne Dvd optager
Fra : Mille35
Vist : 560 gange
50 point
Dato : 14-11-05 11:59

Magnum®
Kombi dvd-optager med indbygget video Pr. stk.
2.199,-
Afspiller alle gængse formater inkl. SVCD, JPEG, CDDA, MP3 og DivX. Optager på DVD+R/RW. Direkte optagelse fra video til dvd. Progressive scan. 6-hoveders HiFi-stereovideo med SP/LP, timer, OTR, optagelse fra dvd til video og OSD. Indbygget tv-tuner for både PAL og SECAM L. A/V på front, S-VHS udgang, Cinch videoudgang, 2 scartstik, componentudgang, digital koaxialudgang, audioudgang. Inkl. fjernbetjening og scartkabel. 3 års garanti.

Aldi i denne uge

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-11-05 12:08

Jeg vil helt klart anbefale dig at bruge dette forum: http://www.recordere.dk

De er totalt nørder. Det er deres skyld jeg skal have en Sony 710

Kommentar
Fra : bsservice

Dato : 14-11-05 23:24

Jeg kender den ikke, men jeg kan sige dig så meget at jeg nok ville ofre 1-2000 kr. mere, og hvorfor så det?
Jeg ved ikke hvad dine krav til sådan et bæst er, men det er nok ikke de mest hurtigere D/A konvertere der findes på markedet, dette har især betydning når du skal optage DVD, derfor vil du nok ikke kunne regne med super kvalitet på billed og lyd siden, men skal du kun bruge den at optage Beverly Hills er den sikkert fin fin, og til normal DVD fremvisning er den sikkert også ok, men her tror jeg så det hører op.
Prøv www.befro.dk og se hvad de har af DVD rec. F.eks. Pioneer.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 14-11-05 23:31

bsservice> Jamen, det er jo ikke kombi.!!!?

Accepteret svar
Fra : akle

Modtaget 25 point
Dato : 15-11-05 09:40

Tror Magnum er hollandsk med Philips komponenter indbygget.

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 07-01-06 12:15

Tak for svaret akle.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 08-01-06 14:28

Det var så lidt!