/ Forside/ Interesser / Dyr / Fugle / Spørgsmål
10  jakjoe 695
Rosenhovedet dværgpapegøje.
Fra : Birgitta
Vist : 1457 gange
123 point
Dato : 10-11-05 16:49

Jeg har en veninde, der havde et rosenhovedet dværgpapegøjepar.

Nu er hannen død. Hunnen er kun 2-3 år.
Er der nogen her på kandu, der har en giftefærdig dværgpapegøjehan, -eller kender nogen, der har- som har lyst til at flytte hjemmefra?
Det skal helst være i København/ Nordsjælland.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-11-05 17:43

http://fugleforum.dk/galleri/details.php?image_id=227

www.dyrenettet.dk

Det er i hvert fald et par forslag til steder at lede efter en fugl.

mvh dova

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 10-11-05 18:00

Hej, dova. -der VAR faktisk en dværgpapegøje til salg (måske) i Roskilde. Jeg har fluks printet den ud og giver min veninde den i morgen.
Men flere links modtages med glæde og taknemmelighed.

Kommentar
Fra : 9060

Dato : 10-11-05 18:20

Jeg kan ikke bidrage med et link, men prøv at ringe til Jørgen Jonsson 3200 Helsinge, mener han opdrætter dem. Klog
af skade, kan jeg ikke give dig hans tlf.nr i et offentligt forum men han er til at finde

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 10-11-05 19:51

http://www.vestfuglen.dk/
Der nogle folk som sælger fugle.
Og du kan maile til dem her info@vestfuglen.dk

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 28-11-05 17:45

Nåh, nu er hunnen osse død.............

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-01-06 16:40

Jeg lukker spørgsmålet, fordi det ikke er aktuelt mere..

Og diverse svar førte ikke til noget..

Men tak for hjælpen.

Annuller spørgsmålet
Fra : Birgitta

Dato : 07-01-06 16:42

Jeg har desværre ikke modtaget et svar jeg kunne bruge, og annullerer derfor dette spørgsmål