/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rejse Til London
Fra : henli
Vist : 463 gange
100 point
Dato : 10-11-05 11:13

Hej
Jeg har bestilt teaterbilletter i London og betalt dem over nettet
Billetterne bliver lagt i "Box Office" er der nogen der kan forklare mig
hvordan det virker ?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-11-05 14:04

Gætte gætte....

Er de bestilt hos teateret ?
Så må de kunne forklare hvordan du så får dinen billetter.

Du skal vel have en konto hos Box Office" ?
https://www.stargreen.com/front
https://www.stargreen.com/login/email-alerts eller et andet firma.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : JensT

Dato : 10-11-05 15:20

Du henter dem på adressen inden 6 eftermiddag den dag begivenheden sker.
Stargreen Box Office
20/21A Argyll Street
London W1F 7TT

Telephone +44 (0)20 7 734 8932

Open 10.15am - 6pm Monday - Saturday, closed Sunday.

Finding Us

By Tube: Take the Tube to Oxford Circus (Bakerloo or Central Line, Zone 1). Leave the station by Exit 8, which brings you directly out on the east side of Argyll Street. Stargreen Box Office are on the other side of the street, between Warehouse and Laura Ashley.

By Bus: Many bus services stop near Oxford Circus - for details, call the information line on +44 (0)20 7 222 1234, or see the maps in most bus shelters. From the junction itself, Argyll Street is east along Oxford Street, on the south side of the road (opposite Top Shop). Stargreen Box Office is 30 metres down Argyll Street, on the right-hand side between Warehouse and Laura Ashley.

Collecting tickets

We offer a ticket collection service for overseas customers only. Please collect your tickets by 6pm on the day of the show (except on Sundays). You will need to bring with you the credit card that you used to place the order.