/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win2000 pro fryser
Fra : gibson
Vist : 603 gange
42 point
Dato : 28-07-01 10:09

Når jeg logger ind på pc'en kommer kendingsmelodien men den når ikke at spille færdig før maskinen fryser i cirka 10 sekunder. Hvordan fikser jeg dette ?

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 52 point
Dato : 28-07-01 10:28

Det lyder som om den ikke når at køre hele login sessionen før den fryser,
og den har derfor ikke nået at gemme den fejlagtige login session,
og så burde det være muligt at trykke F8 under opstart og vælge
Last known good configuration
Så vil w2k forsøge at starte op i den konfiguration den sidst kunne starte
op i før fejlen opstod.

Eller prøv at starte op i Safe mode

"gibson" <gibson.news@kandu.dk> wrote in message
news:Jou87.1071$lh7.128822@news010.worldonline.dk...
> Når jeg logger ind på pc'en kommer kendingsmelodien men den når ikke at
> spille færdig før maskinen fryser i cirka 10 sekunder. Hvordan fikser
> jeg dette ?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 28-07-01 12:36

Priskorn>

Du har fat i noget af det rigtige tror jeg. Når jeg vælger enable til ALT ændrer frysningen sig. Nu kommer den samtidig med at jeg skal logge ind (Jeg kan ikke nå at logge ind før frysningen kommer) hvor den før kom efter jeg er logget ind og inden windows-velkomst-melodien var færdig.

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 28-07-01 12:45

Priskorn>

Nu kommer frysningen kun ved genstart af maskinen. Før gjorde den det når en bruger loggede ind (mig eller kæresten). Som sagt kommer frysningen samtidig me at du vil logge dig ind med brugernavn og password.

Jeg vælger enable til alt, men når jeg så genstarter og vælger Startup cop så er Syncronozation manager ikke disable selv om jeg har valgt disable til alt.

Hjælper det ?

Kommentar
Fra : gibson

Dato : 28-07-01 13:04

Priskorn> Synderen heddet htpppta hvad det end så er ???? Nu er frysningen fjernet og man kan logge på og af. Men frysningen kommer lige før login-menuen nu når man fx har genstartet. Nu hvor jeg sidder og skriver det kunne jeg jo være så heldig at der er 2 syndere så jeg prøver igen men frysningen forsvandt aldrig helt selv da jeg disablede det hele....nogen idéer ?

Godkendelse af svar
Fra : gibson

Dato : 29-07-01 11:55

Det var det der skulle til.....

Jeg ville nu godt have givet halvdelen af pointsne til Priskorn, men det kan man vist ikke her på Kandu.dk