/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Melander hvor er den bare søød!
Fra : mangorossa
Vist : 346 gange
50 point
Dato : 07-11-05 08:36

Dit tip om børn og børnebørn, hvor det bare vidunderligt. Jeg hulkede af en blanding af gråd og grin..

Her kan man så komme med egne historier om sine egne børn og børnebørn...
værsgo!

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-11-05 08:41

Jeg hulkede også af en blanding af gråd og grin - desværre mest gråd, da jeg ikke har børn og børnebørn.

Men jeg glæder mig meget på jeres vegne, trods stik i mit lille hjerte...

Hanne

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-11-05 09:09

Åh, Hanne det gør da helt ondt på mig at mærke at du er ked af det. Jeg har et par teenagere du hjertens gerne må låne engang imellem.
Jeg har været lidt uheldig kan man sige at pigen som er 11½ er kommet lidt tidligt i pubertet og at drengen som er 15½ er kommet lidt sent igang...såååh derfor har jeg 2 hormon- forvirrede til tider meget følelsmæssige anstengende børn
Jeg er glad for mit positive sind...ellers kan jeg også godt forstå de dyr som æder deres eget afkom *LOL*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-11-05 09:39

Jeg kan nikke genkendende til flere af punkterne. Bl.a: "Børn citerer dig sjældent forkert, når de gentager, hvad du har sagt. Faktisk gentager de som regel fuldstændigt ordret, hvad du ikke skulle have sagt".

Minder mig om, at min søn for 2-3 år siden havde tendens til altid at kommentere på folks udseende..

Jeg sagde en dag til ham i frustration, at skulle han absolut kommentere folks udseende, så kunne han i det mindste vente til vi kom hjem - og forklarede ham samtidigt, at folk nemt kunne blive sårede, når/hvis man kommenterede deres vægt, funny frisure, store ører/næser... whatever!

Kort efter i en netto kø, stod der en ret så velernæret kvinde foran os. Min søn prikkede til mig, pegede på damen - og sagde MEGET højt: "nøøøj mor, skal vi ikke snakke om hende den tykke, når vi kommer hjem"?!

Pinligt!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-11-05 10:05

Creamy ja, det er dejligt ikke?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-05 10:32

Da min søn startede i børnehaveklasse, var der en dreng fra klassen han meget gerne ville have med hjem, så da han en dag møder hans mor på skolen spørger han, om xx snart må komme med hjem, xx mor svarer ikke lige med det samme, så min søn spørger "Er det fordi du ikke forstår hvad jeg siger, eller har du noget med ørerne" Jeg skyndte mig at forklarer xx's mor, at min søn næsten var døv, (så for ham var det et helt naturligt spørgsmål)

Camillasmoster.... jeg håber, at du får lov til at være rigtig meget for Camillas bebse

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 50 point
Dato : 07-11-05 10:42

Lidt om børns logiske sans

I en børnehave jeg arbejdede, stod jeg en dag på badeværelset og skulle hjælpe en dreng med det fornødne efter at han havde lavet stort!

Han spørger (helt naturligt) "hvor mange lorte har jeg lavet"?!

Hvortil jeg svarer: "du har lavet én"

Drengen en anelse fortørnet: "hvorfor tørrer du mig så to gange"?!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-05 10:45

Min nevø stammede da han var lille, en dag han er på besøg havde han ekstra svært ved at få sagt det han ville, min egen jævnaldrende søn kikker forundret på ham, og spørger mig..... hvorfor snakker Mikkel med ekko på??

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-11-05 11:06

Jeg ku' nu bedst li' den med :
"Vi børnesikrer vore hjem – men de kommer ind alligevel".
Jeg skal igang med at børnesikre mit hjem !
Jeg elsker andres børn i andres hjem.
Gambrinus
(Ugift barnløs ungkarl uden børn)

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-11-05 11:57

Den der med, at jeg ikke kan fordrage børn, er altså go’ nok.
Problemet er bare at de godt ka’ li’ mig.
Forleden bankede det på min dør og udenfor stod der en knægt 6-14 år.

Han spurgte :
Ka’ du ikke komme over og se på min mors PC ? Den er gået i udu.

Jooo. Sagde jeg. Det skal jeg nok.
Men hvem er det nu liiiiiigeeee, din mor er ?

Hvordan fa’n skal jeg kunne kende forskel på alle de rollinger.
I mange år var det mig, der skulle udvælge den bedst udklædte til fastelavn.
Jeg var den eneste uvildige person her i boligblokkene.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-11-05 12:15

Citat
Forleden bankede det på min dør og udenfor stod der en knægt 6-14 år.

Ja det kan være vanskeligt at bedømme, om de går i børnehaveklasse, eller er blevet konfirmeret og går i 8 klasse...Din knold!!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-11-05 12:38

Det ka' da godt være, at han var lidt yngre eller lidt ældre.
Meeen... sådan ca. nærmest, omtrent, deromkring (Tror jeg nok).
Men hans MOR !
Jeg tror forresten, at det er fordi, jeg ikke har en stand forskid på moderne børneopdrætning, at de godt kan lide mig (Altså børnene).
Jeg snakker ikke ned til dem. (Hvordan skulle jeg også kunne det ?)
Gambrinus
(Bare en strøtanke)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-11-05 13:04

Gambrinus - jeg tror, du har fat i noget elementært ifbm børneopdræt - netop det, at du ikke taler ned til dem - du taler sikkert til dem på samme måde, som til voksne.

Det virker også hos mig - men hold k... hvor kan man komme til at mangle argumenter overfor de kære små .

Jeg skal holde godt fast på mig selv, for ikke at grine højlydt, for jeg synes, det er SÅ herligt, når de er hurtige på aftrækkeren!

Uh, så har jeg lyst til at nysse og kramme dem... for de er sq da søde..............................sorry Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-11-05 13:05

mango - tak for medfølelse!

Nordsted1 - jeg er bange for, at jeg ikke må komme i nærheden for min søster - hun tror, jeg vil tage noget fra hende.....

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-11-05 13:15

Jeg kom da godt nok liiige op af sofaen forleden.

Min nabo skulle babu på hospi og søsteren kom flyvende ind ad døren med tre små børn.

Da de var gået ind, tænkte jeg, at det var da vist ikke så godt, at de små var med til det der, så jeg ringede på, og spurgte om, jeg ikke skulle tage ungerne med ind.

De var ca. 1, 4, 6 år. En dreng og to piger.

Så var det frem med malebøger, tusser osv. De biler, keldd købte til mig, blev hevet frem. Men den lille dreng ville ind til sin mor - jeg fandt lidt pædagogiske tanker frem, men ligemeget hjalp det.

Så fik han en kiks, men ville stadig ind til sin mor. Ok, det kom han så.

Lidt efter kom han ind igen, og jeg tænkte: "aha, nu har vi ham".

Næh, han blev ved at sige et aller andet kaudervælsk - ahhh, en kiks, seføli!

Så fik han den - og gik så ind til moderen igen - jeg ku' ikk' lad være med at sige: "når der er mad, skal du nok melde dig, hva'!" med et stort smil.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 07-11-05 13:15

Den klassiske:
Kommer gående ved Utterslevmose, det er voldsomt tåget. Siger til min dengang 4 årige søn: Har du set hvor tåget det er idag?
Knægten kigger forundret på mig og siger: Mor, der da ikk nogen TOGE!
Eller:
Står og smører madpakke, da jeg spørger mindstemanden: Hvad vil du have på madpakken? Torskerogn eller leverpostej?
Drengen kigger på mig, sætter fingeren op til hjernen og siger så: Mor, den skal jeg altså lige google lidt over. (computertid vi lever i??)
Min ældste tøs siger bare: Hvor er du åndssvag, mor og smækker så med døren Præ- pubertets- finke!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-05 13:15

camillasmoster.... det er en dum søster du har

En tanke... en enlig lærer fra sønnnes skole,har adopteret den dejligste pige

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-11-05 13:43

Ja, Nordsted - det er det - hun aner ikke, hvad hun går glip he he

Ja, men det kan jeg desværre ikke - jeg er førtidspensionist...

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-11-05 13:51

Jeg kommer så lige selv i tanke om en gammel en:
Min søn på da 4 år kommer ind og råver: Moaaaarr! seee jeg har fundet et "juletræs-æg"
Så blev jeg jo lidt nysgerrig..det viste sig at værede små spirrer et grantræ sætter til koglen.
Jeg synes den var så sød altså, så jeg nænnede ikke andet end at sige: det har du sørme da osse..wauuu!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-11-05 13:52

Øhh Hanne man kan altså godt adoptere selv om man er førtidspensionist. Hvem har bildt dig andet ind?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-11-05 13:58

Det er bare noget, jeg tror, for så er man ikke helt rask, og bliver nok ikke godkendt.

Desuden koster det en BUNKE penge, som jeg ikke har af samme grund.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-05 14:07

Camillasmoster.. hvor kan livet være uretfærdigt, du lyder som en rigtig gæv pige, og med tid til at tage dig af et barn,

og så er der til overflod dem, der får flere end de kan "magte". Vi burde lave en indsamling til dig

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-11-05 14:14

Ja, det lyder som en god ide' Nordsted ..ja livet er uretfærdigt indimellem.

Og ja Hanne du har en rigtig dum søster..hun er godt dum, at hun ikke kan se at du har en masse at give hendes datter, istedet for at blive jaloux på dig.....ØV!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 07-11-05 14:21

Indsamling til Camillamoster.

Den er jeg med på. Hvilken af mine unger vil du ha'??

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-11-05 14:21

Sår'n nogle førtidspensionister... Dem har jeg set i TV.
Det er dem, der sidder nede foran Høkeren Ik' ?
Dem som Pia vil gi' flere penge....
Gambrinus
(Førtidspensionist)

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-11-05 15:09

Jeg var ved at blive nervøs, da der holdt en Fragtmand lige udenfor vinduet!

Neeej, pænt af jer, men så skal jeg jo til at fylde mit skjønne arbejdsværelse med køjesenge!

Som min læge siger: "Hun er ikke for knøv, hva'?!" hi hi, han er fin.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-11-05 15:11

Gambrinus - ja, jeg har nu altid været totalt anderledes - så mig ser du ikke nede på bænken ved høkeren eller kørende i taxa omkring den første...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-11-05 15:12

Klumme - kan man se et udvalg?

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-11-05 15:14

Nåååå... Camilla.
Så må du være på "den gamle ordning"
Gambrinus

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-11-05 15:22

Jeps - men der er vel ikke forskel på klientellet på den gamle og den ny?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-11-05 15:22

Nåhh, de får mere end, jeg gør - de nye....

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-11-05 15:30

Jeg har ikke rigtigt checket "De nye" ud.
Jeg synes bare, det indslag i Tv sagde alt om folks syn på førtidspensionister.
Jeg tror godt nok ikke, de nye får mere.
Der er jo en masse tilskud der ryger af fløjten med den nye ordning.

Jeg sidder og kikker på dit dukkehus. Hvor er lyset ?
Eller er det fra den gang med petroliumslamper ?
Gambrinus
(Joo... det er Smalltalk. Checkede lige)

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-05 15:31

Gambrinus..... det bliver nok heller ikke lige os, du kommer til at se foran Høkeren, vi kommer ik' til at mærke noget til den stigning, vi har hus, og er dermed rige på papiret. Ups det er måske derfor jeg får nogle gevaldige tandlægereg-
ninger, jeg spiser jo mursten

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-11-05 15:49

Man bli'r rigest af, ikke at eje noget.
(Frit efter Gambrinus)
Jeg nørkler stadig rundt på din hjemmeside og har fået lagt puslespillet.
Hvad er præmien ?
Det der 123hjemm.... er det den du bruger ?
Nååå... det står jo nederst. Det skal jeg lige ha' set på.
Gambrinus

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-11-05 17:15

Gambrinus >> Du er en klog fyr og ved du hvad - det kommer overhovedet ikke bag på mig at børn er vilde med dig!!

Her i huset har vi været beriget med ikke mindre end 4 bedsteforældre plus et par reservebedsteforældre. Reserverne har aldrig haft børn - hvem tror du var bedst til at tale med vores unger? Hvem tror du ungerne talte 'normalt' med, svarende til alder?Hvem tror du IKKE sagde 'pussenussenøssemøsse' - jep - reserverne.

Camillasmoster >> Jeg har en knitrende lyst til at skrive din søster et par borgerlige ord men det har jeg nu haft længe

Creamy>> den der med ikke at tale om folk eller 'bedømme' dem mens de lytter, den nikker jeg, rødmende, ja til - min pige og jeg stod i kø i Brugsen, der var 4-5 foran os og så siger hun pludselig (hun var vel 5-6 år) 'Moaaar..den dame der hun er da maaajet tyk'. Det var kassedamen hun talte om. Jeg tyssede selvfølgelig på hende, gik i knæ og forklarede osse at man ikke taler om..osv....nå - hun gentog så 'Jamen moar det ER hun da' - manden foran vendte sig og sagde til hende 'Ja, du har ret, men du skal ikke sige det så højt, for så blir hun bare ked af det'. Det kunne få hende til at tie ( hjælper ALTID når fremmede siger noget) - men AK..da vi står som nr.2 og MEGET tæt på kassedamen, lyder det så - højt og klart fra hende 'ØUUUW hun lugter osse moar'.

Øjjj, jeg havde det ikke godt - min pige havde ret i det hun sagde, men føj hvor var det bare væmmeligt og det var nok den længste ekspedition jeg har oplevet ved en kasse i en forretning.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-11-05 17:59

Nu skal du heller ikke gøre mig bedre, end jeg er.
Jeg hænger jo ikke på dem hele tiden.

Jeg har jo den fordel, at jeg kan sige :
Min mor si'r jeg ska' hjem å' spise, så nu ka' jeg ikke laje mere.
(Problemet kommer først, når de spørger : Hva' ska' i ha' ? )

Jeg håber ikke, der er nogen enlige mødre, der føler sig støt, men jeg mærker, at specielt drengene, (Nå ja, pigerne også) er helt vilde med at hjælpe, når jeg står og lajer med Alfa'en ude i ved garagen. Istedet for at jage dem væk, stikker jeg dem et stykke værktøj og så ka' de bare gå igang. Der er heller ikke nogle problemer, når jeg forklarer dem, at det der, skal i lige passe på, når jeg samtidigt gi'r dem historien om, hvorfor min ene finger er lidt speciel.

De har i mange tilfælde ikke en far med tilhørende værksted,
som jeg havde da jeg var knægt.
Det, at de får lov til at ha' et stykke værktøj i hænderne og få lov til at hjælpe,
er bare SÅ stort.

Om de så kommer hjem med en bullen finger og møg beskidte....
DET er sgu' ikke mit problem.
Gambrinus
Ka' i se ... JEG HADER DEM !

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-11-05 19:11

Jåw jåw, du HADER dem, de små kryb

Det er TYDELIGT:

Citat
Jeg har jo den fordel, at jeg kan sige :
Min mor si'r jeg ska' hjem å' spise, så nu ka' jeg ikke laje mere.

Og så kan de faktisk en hel masse når de får sådan et stykke værktøj i hænderne...de fleste altså..de andre går hjem med en øm finger men de får bare plaster på og så render de ned igen...til ham der med alfaen...og lajer til de er så sorte at ikke engang mor kan genkende dem

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-11-05 21:02

Ja, sådan går det som regel.
Men der findes faktisk forrældre, der bliver stiktossede over, at man har bragt deres poder i livsfare, ved at gi' dem lidt sunde erfaringer.
Og DEM har jeg tænkt mig at overhører.
(Her hjælpe det også, at jeg ikke har det mindste begreb om, hvis børn der er hvis)
Så må de sgu' holde deres små englebørn inde i sterile omgivelser.
Gambrinus

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-11-05 21:10

Hæhæ, sådan!

Du kan sagtens bilde mig ind at der findes forældre der tror deres børn er i fare hvis de kommer hjem med beskidte fingre, olie på bukserne og møg i hovedet - de overser sikkert ungernes entusiasme, de glade øjne og kriblen i fingrene - for at få fat i en hammer og nogle søm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-05 21:32

Da jeg var dagplejer, købte jeg selv søm, hammer og hæfteplaster, ungerne bare elskede det

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 07-11-05 21:39

For lige at blive lidt alvorlig.
Det er sgu’ uhyggeligt, at man som enlig mand, hele tiden bliver nødt til, at tænke sig om, når man omgås børn.
Det tror da pokker, at der er mangel på mandlige pædagoger.
Den mindste lille fejl og man er stemplet.

Det er ikke slemt, her hvor jeg bor. Alle kender alle, å sår’n.
Men min veninde på Sjælland (Der er pædagog) himlede op, da vi snakkede i telefon om løst og fast. Jeg kom til at sige noget om, at her forleden var der en knægt, der …… Og her den anden dag var der en tøs der ……et eller andet.
Hun spurgte mig, hvor gamle de var og hvem deres ansvarsløse forældre var.
Hun fattede ikke noget, da jeg svarede at jeg ikke viste nogen af delene.
Jeg mener helt ærligt. Hvor er vi henne ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 07-11-05 22:14

Min ene nivø snakkede også en del om at han gerne ville være pædagog, men droppede det igen, han syntes at han
blev mistænkeliggjort bare han snakkede om det. Nu er han jo så heller ikke så gammel, det er muligvis lidt nemmere
når han bliver lidt ældre, men ærgeligt er det, at vi er kommet dertil. Vi havde mandlige pædagoger i mine sønners børnehave, og de var godt nok et hit, de falder nu bedre når de bliver skudt i cowboyderleg og fodbold og såån

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-11-05 22:16

Tak, vil.du
- flere af mine venner hár skrevet breve til min søster.

Hun vil bare ikke forstå dem - balladen eskallerer i stedet.

Gambrinus - det er nutidens medier, der er årsag til den slags hysteri! Hurra for fremskridtet

Jeg har lige set 1. og 2. afsnit af Matador hos nogle venner. De har to små piger. Det var børn nok for i dag

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 07-11-05 22:40

Gambrinus - jeg kan anbefale dig til 123hjemmeside, at du får tre måneders gratis abonnement.

Så kan du rigtigt udfolde dig!

Var det en idé?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 07-11-05 23:07

Nordsted > Godt initiativ -en dagplejer der sørger for at f¨lavet nogle trætte, beskidte og glade unger i løbet af dagen

Moster >> Jeg tror på at nogen har skrevet til din søster for når jeg, der ikke engang kender dig men kun kan læse dine ord her på kandu og kigge med på din HP, kan blive arrig på hende, så er det nemt at forestille sig hvordan folk der står dig nær - og måske endda kender en smule til damen, reagerer

Gambrinus>> JA det er forkasteligt at det er blevet sådan at selv FÆDRENE skal tænke over hvad de gør. Alle hankønsvæsener er efterhånden potentielle kriminelle - og ja, det er medierne der er skyld i det.
Selvfølgelig skal mænd have den samme ret som kvinder til at holde af børn (osse de der påstår de HAAAADER børn! ) - uden at blive mistænkt for både det ene og det andet. Det er en skammelig udvikling.

Jeg ved ikke hvordan man ændrer på det men, i mine øjne, bør det nok være kommuner og socialforvaltninger der skal håndtere tingene, der hvor mistanke er - og så tage tingene alvorligt når der er begrundet mistanke om noget. Det tror jeg nu osse de gør - men det må være en utrolig svær balancegang, ingen tvivl om dét, jeg priser mig lykkelig over at det ikke er mig der skal afgøre om der er hold i diverse anklager eller ej. Hatten af for de der sidder med dét åg (hmm..hedder det egentlig 'åg'?).

Wow, skal Gambrinus nu have en HP? Den må vi aaaallesammen ind og nærstudere

Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 07-11-05 23:17

Jeg vil lige opfordre til (hvis ikke man har gjort det) til at læse Gambrinus´profil..hvor har du en skøn selvironi...
Jeg tror på at du er aldeles begavet. En ubegavet mand, ville aldrig kunne skrive sådan om sig selv.

Det med mænd og børn...argggh, jeg er så pisse træt af,at vores børn ikke kan omgåes mænd...de tørster efter mænd.
Se nu bare drengene i min datters klasse (11år) de er sgu blevet en flok tøser hele bundtet.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 08-11-05 00:26

Jeg ku' da godt finde på at købe sådan en side.
(Hvis de altså har andre farver end lyserød).
Som sagt er jeg en idiot, når det drejer sig om programmering.
Og det interesserer mig ikke en dyt.

Med hensyn til børneopdræt.
Min søster og jeg fik ikke alt det smarte legetøj ”som alle dem andre havde”, men jeg var 7 år, da jeg måtte bruge min fars elektriske boremaskine.
Da jeg begyndte at interesserer mig for tovværk og taljer,
var udstyret der bare, sammen med en knob-bog.
Jeg kan nok flere knob og stik end de fleste spejdere.
De lærte dem for at få et duelighedstegn.
Jeg lærte dem for ikke at skvatte ned.
Biologi lærte jeg, for at holde liv i alt det kryb, vi fangede om sommeren.
Der er sgu’ ikke mange mødre, der finder sig i, at der svømmer 5-6 snoge rundt i badekaret på jagt efter frøer.
Min søster blev ligeledes bakket op i det, hun interesserede sig for.
(Mange af tingene er de samme. Hun er ikke tabt bag af en giraf)
Jeg synes det har været en god måde at lære på.
Stor tak til mine forældre her fra.
Gambrinus
Ups, der blev jeg vist lidt sentimental.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 08-11-05 02:09

Årh hvor er du sød Gambrinus

Og selvfølgelig skal du da tage imod sådan en 1-2-3side - der skal ikke programmeres overhovedet, jeg har osse haft sådan en i en kort periode. Det er lige til at gå til.

Oh ihhhh hvor skal vi allesammen ind og lure

Nu vil jeg sove, tiden er løbet fra mig.

Natnat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-05 04:29

Camillamoster.

Du må låne den lille på 23 LOOL Kan godt være han knurrer lidt, hvis du pyssenyssekysser fooor meget. Han er en sød dreng og han bander ikke..... ret meget

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-11-05 08:01

Klumme *LOL* den LILLE på 23

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-11-05 08:12

mango - netop hvad jeg skulle til at skrive

Hvad med pottetræning eller kan han bakse med det store porcelæn?

Husk at medsende rigeligt med "malertøj", og havetøj (der trænges til at blive fejet blade gården).

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-11-05 08:32

Hanne Ja du kan ligeså god udnytte ham brutalt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-11-05 08:48

Ja, han må jo være stor nok til at hjælpe til med "hus"-holdningen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-05 09:08

Jamen Camillamoster..... hvis han skal være handymann, kan jeg leje ham ud alle vegne.

Og ikke for at prale (måske lidt), så er hans opdræt vellykket. Har færdiggjort en reserveofficersudddannelse - har arbejde og forsørger sig selv - har egen bopæl - kan styre en husholdning - kan lave mad, men spiser mange pizzaer *GG* - er i forhold på 2 år - har søgt om optagelse som flyveleder, og er utrolig sød ved sin far. Han er ikke svær at komme af med LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-05 09:21

Øhhhh man skal kunne kravle før man kan gå..... ikke som flyveleder, men som flyvelederaspirant i Naviair.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-11-05 11:48

Sig mig, klumme - er der en rivalinde?

Ja, så ved jeg ikke rigtigt...

Han lyder som et fund for de penge

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-05 11:54

Tjaeee.... han har jo en mor LOOL Jomfrufødsler er vist forbeholdt kvinder

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-11-05 12:04

" er i forhold på 2 år".... klumme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-05 12:09

Nååå på den måde LOOL

Ja.... Han har en han er meget glad for og der er du vist (i den sammenhæng) aldersmæssigt lidt kikset

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-11-05 12:16

ha ha...hold da kæft klumme..en alder kan sgu da ikke være kikset *LOL*

Nå...ja ja, jeg tror så ikke at kærlighed har nogen alder, men det er der jo mange meninger om!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-05 12:20

Nææææ det kan en alder vel ikke, meeeen der er vist nogle ydre grænser......begge veje. Personligt vil jeg hellere ha' 2 på 40 end een på 80 men smag og behag

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-05 12:22

Skal det absolut blandes, så har man jo en på 40 til pænt brug

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 08-11-05 14:14

til pænt brug

Tjaeh min far ønsker sig stadig 2 på 20 når vi spørger ham hvad han ønsker sig *G*

Men hvordan eller til hvad han vil bruge dem, fortæller historien ikke noget om

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-11-05 16:03

Nu var det jo et barn, jeg skulle have, ikk' - jeg er dobbelt så gammel, som klummes søn. Og børn skal vel også hjælpe i husholdningen, æ ou?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-11-05 16:04

Så kunne jeg få en svigerdatter med i købet, yeah og snart børnebørn (måske)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-11-05 16:22

Citat
Tjaeh min far ønsker sig stadig 2 på 20 når vi spørger ham hvad han ønsker sig *G*

Men hvordan eller til hvad han vil bruge dem, fortæller historien ikke noget om ;o)

Lidt ligesom når man ser en hund der jager biler..Jeg har ofte tænkt på, hvad fanden vil dén stille op, hvis den en dag virkelig skulle indfange én af dem?! ...øhh doh!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-05 18:59

Du fatter det ikke Creamygirl, fordi du er quinde.

Hvilken megafølelse det må være, at at have nedlagt det 6 cyl. brølende uhyre af en bil..... det er jagten, ikke byttet LOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-11-05 20:35

Nej, det fattede jeg så ikke lige Klumme *G*

Men hey, den her fatter jeg

Citat
Og ikke for at prale (måske lidt), så er hans opdræt vellykket. Har færdiggjort en reserveofficersudddannelse - har arbejde og forsørger sig selv - har egen bopæl - kan styre en husholdning - kan lave mad, men spiser mange pizzaer *GG* - er i forhold på 2 år - har søgt om optagelse som flyveleder, og er utrolig sød ved sin far. Han er ikke svær at komme af med LOOOL

Wow!..han lyder dejlig. Næsten ligeså dejlig som faderen *fedte fedte*

Var det 23 du nævnte at han er?! - og er jeg MEGET alders kikset, hvis jeg lægger billet ind?!

27?!

ps. Hans nuværende kæreste kan vel besejres, eller hva?!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 08-11-05 23:35

Nej da..... du er ikke alderskikset Creamygirl - og med hensyn til at besejre, så er alt vel muligt, med de rette teknikker/taktikker... men på den anden side, mon ikke du ville pynte mere i mit køkken end hans?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-11-05 23:55

Klumme - er du børnelokker?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-11-05 09:59

Klumme den der er kikset *FASAG*

Hva dælen ville du stille op med den steg til Creamy ??????????????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-05 10:06

Det skrev jeg jo LOOL

Hun skal pynte i køkkenet - kigge beundrende på mig, når jeg jonglerer med potter og pander.

Øhh Er hun en steg? Har du set hende? Jeg vil osse se hende...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-11-05 10:27

alså mango, nu foregår det jo åbenbart i et køkken, sååhhh

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-11-05 10:36

nåeeh ja altså..nøøøh..det har jeg ikke....meeen øøh det gik jeg bare ud fra at hun var

Klumme oki...helt fint...men det tror jeg ikke hun har tid til
Hun har jo både et barn og job....måske hvis det var til hende du lavede mad?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-11-05 19:52

Selvfølgelig er det da til hende jeg vil lave det gastronomiske stunt.... hvad troede du ellers??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-11-05 20:02

Jamen så bestiller jeg and til i morgen præcis klokken 18.00 - hvis det altså ikke er for besværligt Klumme?!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-11-05 21:47

He he..fint man kan sørge for at creamy får madhjælp

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-11-05 21:53

Lige et lille ps Klumme: Du inviterer selvfølgelig "den lille" på 23 til den der and

Når jeg så har så taget et grundig kig på ham der reserveofficeren, kommende flyveleder med egen bolig, og madlavningsevner - så bestemmer jeg mig for, om du i fremtiden kan prale af at være min svigerfar

Mango: Du er en skat *S*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 09-11-05 22:27

Har brug for mere Brasso........................

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-11-05 00:23

LOOOOOOL

I er fandme goe er I... Du kan få et RAP kære Creamygirl, og du osse Mango for den sags skyld

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-11-05 06:28

Ja tak! - en RAPand

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-11-05 21:03

Guiiii Klumme, jeg vidste ikke, at du kunne ´Rap'.....

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 10-11-05 21:27

Hanne *LOL* nu kører det for dig

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 10-11-05 21:38

Taaaak mango

Jeg vil liige advare: Tag ikke med til fotomesse!

Keldd mener, at man så skal til barberen inden

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 14-11-05 19:56

Tak for svaret creamygirl.
         Den var kær altså