/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Cd r drev kan ikke læse cder !
Fra : mads1234
Vist : 376 gange
50 point
Dato : 04-11-05 16:29

Hjælp nogen gange vil mit cdr drev læse en cd andre gange ikke, og så lige inden jeg skal brænde en cd til skolefest virker den ik :@... Hjææææææææælp !

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-11-05 16:37

Prøv at fjerne dit drev
Denne komputer, højreklik på drevet.
Gå ind i egenskaber, hardware, avanceret.
Genstart, og søg eventuelt efter ny hardware, og opdater driver.

Kommentar
Fra : mads1234

Dato : 04-11-05 16:40

Hvor er avanceret ?

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-11-05 16:51

Start< denne komputer< højreklik på dit cd drev< gå ned til egenskaber og klik< HARDWARE< marker dit drev< egenskaber< generelt eller driver
Enten prøv at deaktiver og genstart, og søg efter ny hardware.
Eller fjern driver, og genstart
Gå så tilbage og enten aktiver, eller opdater driver

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-11-05 16:57

Hvis det ikke virker, så gå i START<KONTROLPANEL<ADMINISTRATION<LOGBOG<SYSTEM
Der kan du se om der er røde markeringer, dobbelklik på markering og se hvad der er galt

Kommentar
Fra : lennert1986

Dato : 04-11-05 17:12

Hvilket drev har du.. Jeg kan 100% hjælpe, og det tør jeg sige fordi jeg har lavet en del forskelligt med drev!!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 04-11-05 21:48

Er du derude.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 06-11-05 23:42

Noget der virkede...