/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Weekendtur for kvinder
Fra : svemone
Vist : 623 gange
20 point
Dato : 03-11-05 07:32

Hej. Vi er 7 kvinder som hvert år tager på forlænget weekend. Nu er vi kørt tør for ideer. Det skal være fre-søn. Der må godt være noget med helse, foredrag, livskvalitet, øvelser, behandlinger el.lign. Det skal bare ikke være for seriøst og heller ikke for primitivt, og vi ser altid frem til en fest lørdag aften, så det skal weekenden også indeholde. Der må helst ikke være mere end ca. 5 timers rejsetid fra Sjælland.
Er der nogle som har gode ideer?

Kommentar
Fra : Ravni

Dato : 03-11-05 07:38

DTF har et ok tibud i weekend i Sønderborg
www.dtf.dk

Kommentar
Fra : txn

Dato : 03-11-05 07:42

Hej svemone.
Hvis du skriver noget af det i allerede har bedrevet bliver det måske nemmere at komme med forslag.Om ikke andet kan det da inspirere andre til løsslupne arrangementer.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-11-05 07:43

Hvad med
http://www.flakfortet.dk/
den eventueller videre tur kunne feks. gå til www.the-rock.dk

Så er der ikke nogen der glemmer den week-end

Kommentar
Fra : svemone

Dato : 03-11-05 07:44

Hej igen.
Vi har prøvet Wellnessweekend på Kommandørgården på Rømø to år i træk. Resten har været under mere private former med forskellige lege og opgaver.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-11-05 07:49

Der har lige været en tv udsendelse om et nyåbnet Romersk bad, her er et indslag fra tv fra Skjallerup Klit Nordjylland

http://www.tv2nord.dk/default.asp?kategori1=tv&refid=26808&start=:00:33&duration=0:24:35&file=090905.wmv&file2=&dato=09-09-2005

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-11-05 08:00
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 03-11-05 08:16
Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 03-11-05 08:22
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 03-11-05 08:30

rønbjerg feriecenter har et fantastisk lækkert wellnescenter, og der er mulighed for næsten alle former for aktiviteter. også de mere utraditionelle og så ligger det meget naturskønt lige ned til vandet.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 03-11-05 08:33

http://www.danparcs.dk/sw200.asp
her finder du rønbjerg feriecenter

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 03-11-05 08:39
Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 03-11-05 09:08

Det her synes jeg, ser dejligt ud!

http://www.kurogvisioner.dk/kurophold.htm

Kig nederst på siden

Vaxen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 20-03-06 03:17

Hvordan gik weekenden