/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
pc i ferien
Fra : poppemand
Vist : 563 gange
50 point
Dato : 31-10-05 22:56

Min kone er ved at være træt af mig ,hun vil gerne at vi skal rejse sammen.(udland)
Men problemet er ikke at jeg ikke vil ,men at jeg dagligt skal have adgang til internettet 2 timer.
Så hvad skal jeg gøre?

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 60 point
Dato : 31-10-05 22:59

Du går da bare på netcafe eller bruger hotellets. Det er dyrt men fungerer og du skal dælme langt væk før der ikke er netforbindelse

Kommentar
Fra : janik

Dato : 31-10-05 23:00

få dig et liv.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-10-05 23:01

Hvorfor skal du have adgang til nettet? Det er jo nok en vigtig pointe at få med her-?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-10-05 23:04

Hvor er du dog begavet at høre på Janik.

Hvorfor er det en vigtig pointe Mango?? Jeg kan ikke se, hvorfor man skal stå til regnskab for hvad man skal på nettet.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-10-05 23:09

Klumme, det er fandme da en dårlig undskyldning for ikke at ville rejse udenlands.
Jeg vil da give janik fuldstændig ret, jeg ville da få et føl på kryds og tværs hvis min mand undskyldte sin manglende lyst til at tage til udlandet, med at han ikke kunne komme på nettet.
Hvor herre til hest siger jeg bare!
Og du skal vist ikke sætte dig til dommer for om nogen er begavet eller ej, det har du overhovedet ingen belæg for at udtale dig om.
Alle har vel lov til at komme med deres mening, uden at du skal kalde dem ubegavet.

Kommentar
Fra : poppemand

Dato : 31-10-05 23:18

mangorossa det er da vist godt vi ikke er gift !.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-10-05 23:21

poppe, ja den var aldrig gået hos mig den der!!
Du trænger vist til lidt modstand

Kommentar
Fra : poppemand

Dato : 31-10-05 23:22

Jeg vil da give janik fuldstændig ret, jeg ville da få et føl på kryds og tværs hvis min mand undskyldte sin manglende lyst til at tage til udlandet, med at han ikke kunne komme på nettet.
Hvor herre til hest siger jeg bare!
Og du skal vist ikke sætte dig til dommer for om nogen er begavet eller ej, det har du overhovedet ingen belæg for at udtale dig om.
Hvem sætter sig til dommer her ?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-10-05 23:26

poppemand

Du kan da godt rejse med din kone til udlandet.

Mens hun shopper eller soler sig, kan du sidde på en netcafé.

Og hvis det kun er 2 timer om dagen, du skal ha' adgang til nettet, så har I jo stadig de resterende 22 timer, som I kan tilbringe sammen i løbet af et døgn.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-10-05 23:31

Du kan da få alle de føl du vil Mango - på kryds og tværs, men det rager da ikke dig hvad poppemand skal på nettet. Fik du det så at vide, så kunne du sidde og bedømme om det var berettiget eller ej. Gud fader i skuret.

Den var ikke gået hos dig sir' du.... Nej og hvad så?? poppemand bor jo heller ikke sammen med dig, så det er jo fløjtende irrelevant, hvad der går hos dig.

Få dig et liv.... Tjaeee en yderst velformuleret sætning - ofte brugt af "velbegavede" unge (der ikke kan finde på andet at sige)

Og forøvrigt indgår ordet UBEGAVET ikke i mit indlæg

Kommentar
Fra : poppemand

Dato : 31-10-05 23:31

ans:
Det er også noget i den stil jeg eftersøger,men er der så en netcafe der hvor man rejser hen ? Det må jeg jo undersøge,evt leje en bil til nærmeste cafe.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-10-05 23:31

Poppe, jeg dømmer dig egentlig ikke, jeg giver min mening til kende!!
Du protesterer ikke..ergo, må det vel være som beskrevet..eller??
Jeg siger bare: hvis du havde været min mand..havde du nok ikke holdt længe.that´s all!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-10-05 23:34

poppemand.

Jeg synes ikke du skal fortælle hvad du skal på nettet efter. Der kommer ikke nogen ved. De er så skide nysgerrige, så lad den stege i deres nysgerrighed LOOL

Der er netcafeer i næsten alle byer.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-10-05 23:35

Klumme, dig kan jeg overhovedet ikke tage alvorligt længere..det rager mig egentlig en høstblomst hvad du mener. Jeg vil tro at poppedrengen meget bedre kan fortælle mig hvad han kan bruge og ikke bruge. Han stillede et spørgsmål, og jeg svarede...
...og jeg mener ikke, at nettet og ferie passer sammen, med mindre det er det, ferien går d på...eller at det er bidende nødvendigt.

Kommentar
Fra : poppemand

Dato : 31-10-05 23:36

mangorossa:
Det er sætningen (Hvor herre til hest siger jeg bare!)jeg synes virker dømmende.Det kunne jo godt være at jeg har kvaliteter siden min kone stadig efter et langt ægteskab stadig er hos mig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-10-05 23:36

En lige så ligegyldig og uvedkommende bemærkning til dig Mango.

Havde du været min kone, så havde du fået et los i røven, og ud af klappen.

Hvad har det så med trådens sp. at gøre?????? NADA

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-10-05 23:36

Nu er jeg jo så ikke lige i flertal klumme

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 31-10-05 23:38

Ja, helt sikkert, har du kvaliteter, det har jeg aldrig sagt du ikke har...
Men som du selv siger: godt vi ikke er gift....eller, måske kunne vi lære noget af hinanden
Jeg hopper i seng, kan i sove sødt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-10-05 23:39

Hvad du mener der passer sammen mango, er bedøvende ligegyldigt, og om du tar' mig alvorligt eller ej, er osse komplet ligegyldigt. Sån er det....... Kan du fatte det??

Kommentar
Fra : poppemand

Dato : 31-10-05 23:39

mangorossa: sov godt

Kommentar
Fra : poppemand

Dato : 31-10-05 23:41

nå men det ser ud til at netcafe er løsningen.
Bildte mig ind jeg kunne bruge en bærbar,men er det ikke for dyrt?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-10-05 23:42

I flertal....... fatter nada. Har du drukket??

Skrup du bare i seng. Du vil såmænd ikke blive savnet i denne tråd med det nonsens du høvler af. Hellere en time på nettet end et døgn med dig LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-10-05 23:45

Hvilket land skal du til poppedreng?? I spanien tar de omkring 1 Euro pr. 10 min. på et hotel. (det er dyrt) I grækenland tar' de 2 Euro i timen på en netcafe.

Kommentar
Fra : poppemand

Dato : 31-10-05 23:47

Har ikke bestemt landet endnu,hvor har du oplysningerne fra ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-11-05 01:19

Så virker Kandu ikke ....igen. Så derfor ventetiden

Poppedreng, jeg har været i de to lande og benyttet mig af både hotel og netcafé - derfra ved jeg det

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 01-11-05 07:49

[citat]Klumme, dig kan jeg overhovedet ikke tage alvorligt længere..det rager mig egentlig en høstblomst hvad du mener. Jeg vil tro at poppedrengen meget bedre kan fortælle mig hvad han kan bruge og ikke bruge. Han stillede et spørgsmål, og jeg svarede...
...og jeg mener ikke, at nettet og ferie passer sammen, med mindre det er det, ferien går d på...eller at det er bidende nødvendigt.[/citati]

Ordet ferie er ikke nævnt i spørgsmålet, og desuden ka ndet jo være rasende ligegyldigt om du synes det passer sammen, det er ikke dig der har stillet spørgsmålet, og dermed heller ikke din opgave at vurdere relevansen

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 01-11-05 07:50

Bortset fra netcafeer er der jo mulighed for at medbringe en bærbar computer, på de fleste hoteller kan du mod betaling koble dig på via værelset, eller du kan koble dig op via medbragt mobiltelefon, det er ikke den billigste løsning, men alt efter vigtigheden kan det jo vise sig at være ligegyldigt med prisen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-11-05 10:26

Backtee.

Der gik vist kuk i citatet... men jeg formoder at du henvender dig til Mango.

Jeg er fuldstændig enig med dig......ferie eller ej. Man kunne jo eksempelvis forestille sig, at man havde noget arbejde der krævede 2 timers netforbindelse, men om det så var porno som poppedreng ville se, så rager det da ved gud i himlen ikke Mango.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 01-11-05 11:14

Fra min venindes rejser rundt om i verden ved jeg, at der også er netcaféer i Guatemala, Thailand, Indonesien - og flere andre steder, jeg ikke lige kan komme på nu.
Det er næppe et problem at finde sådan et sted - så tror jeg, man skal meget meget langt væk.
Når I har hittet ud af, hvor I verden i kunne tænke jer at rejse hen, så gå på biblioteket og lån en rejsebog om det land, I har besluttet jer for. Eller ring til rejseselskaber - de ved også, hvor man finder den slags.

Som Klumme siger, kan man på hoteller bruge deres internetforbindelse - enten til sin egen bærbare, eller fra hotellets computer. Det hænder, at denne service er gratis, men det er nok tættere på undtagelsen en reglen

Jeg håber I får en dejlig tur - Så både du og konen kan være glade og tilfredse

Vaxen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-05 13:05

Du kan de fleste steder finde en netcafé.

Da jeg var i Barcelona betalte jeg ca. 15 kr. for en times brug.

Håber at I kan blive enige, så begge kan nyde ferien.

Kommentar
Fra : ahj

Dato : 01-11-05 13:16

Må man komme med et svar i denne store diskution som jeg mener er kørt helt af sporet. På Gran Canaria kan du få 1 time for 1 € på netcafe. God tur!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-11-05 14:14

Yes - netcafe er blevet billigt i Portugal/canarie øerne/grækenland.
Jeg har min lille bærbare med, som bruges når min kone sidder og læser.
Desværre kan jeg ikke komme på nettet med den.
Om du kan overføre med en USB hukommelsesstick ved jeg ikke.
På et tidspunkt kommer der nok trådløs opkobling derude.
Men tænk lige på de spor du efterlader på computerne.
Eyvind.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-11-05 17:55

Godt ord igen da....rooolig nu

Jeg tager mine ord i mig igen, håber jeg er tilgivet.

Klumme det der med flertal kom af: [citat]Jeg synes ikke du skal fortælle hvad du skal på nettet efter. Der kommer ikke nogen ved. De er så skide nysgerrige, så lad den stege i deres nysgerrighed LOOL[citat]

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-11-05 17:57

nå..det gik ikke så godt med det citat..
forøvrit sjov vending du bruger klumme...
Hedder det ikke: lad dem stege i deres eget fedt..(nysgerrighed)

Forøvrigt klumme, hvor bliver du modbydelig, ligeså snart man ikke er enig med dig..har du overtaget arnes plads? For du opfører dig sgu næsten værrer.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-11-05 18:23

Jamen kære Mango... du er da tilgivet, hvis det er mig der skal tilgive dig. Det er vel nærmere poppedrengen

Blir jeg ubehagelig??? Tjaeee sådan oplever du det måske, men der er ikke tale om at være uenig om spørgsmålet, men om at du (i dette tilfælde) går ind i en tråd med noget, der i mine øjne er så ravruskende ligemeget og er klokkerent utidig nævenyttig indblanding. Derfor er der ikke nogen diskusion som sådan. Læser du tråden igennem igen, så burde du kunne se, at det er dig selv som langsomt (i starten) skruer op for blusset. (Du skal ikke forvente at jeg blot "hæver stemmen" i takt med at du gør det. 23.09 + 23.22 + 23.35) Sån er min natur íkke. Jeg hæver min røst til det niveau, som min intuition siger mig er nok.

Den med at sammenligne mig med AJ er lidt billig, men okay.... er det det værste du lige kan komme på, så pyt. Det rører mig ikke. Der er på Kandu INGEN der tilnærmelsesvis er på højde med AJ's ubehagelige adfærd (og det blir ved), og i dette tilfælde er der på ingen måde tale om at du uforskyldt og fuldstændig sagesløst er blevet overfaldet, som jo er AJ's speciale. Så om igen Mango..... hit på noget andet LOOL

Hvad janiks indslag angår, så håber jeg da, at du nu kan se, at "Få dig et liv" er en af disse bevidstløse hjernedøde floskler som en del mennesker malplaceret (specielt småtkørende som ikke selv kan stykke en sætning sammen) ynder at slynge om sig med. Så ja... du har ret, jeg anser en person som udelukkende og alene benytter sig af den slags floskler for ubegavet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-11-05 18:26

Og øhhh glemte lige........ det med den/det osv. stege i eget fedt......

Knapspasmer hele skidtet. LOOL

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 01-11-05 20:16

hvem er det som er så vigtig at komme i" kontakt " med når du er på ferie. Jeg tager gerne på ferie, for at blive fri, for al dagligdacs trummerum. Ellers kan du leje en bærbar pc, hvis du virkelig ikke kan undvære den form for kommunikation!
Og hold så for pokker op med at hakke på hinanden.....
hilsen la. og god ferie.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-11-05 20:19

LOOOL du fatter heller ikke, at det ikke kommer sagen/nogen ved hvad poppedreng skal på nettet for, og det er da fint.... for dig..... at du kan undvære det, men kommer jo heller ikke sagen/nogen ved.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-05 21:58

Jeg vil oz på ferie med min bærbar

Skal bare have fundet én, der gider bære den LOL

Godkendelse af svar
Fra : poppemand

Dato : 01-11-05 22:48

Tak for svaret Klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-11-05 23:03

Tak. Go tur poppemand.......

Kommentar
Fra : Industri

Dato : 21-11-05 18:08

Jeg har en datter der er er i Thailand, Laos og Vietnam, Timeprisen for at være på nettet er ca. 4 kr. Altså priser pr. d.d.

Kommentar
Fra : poppemand

Dato : 21-11-05 21:17

tak Industri.
det var godt nok billigt!