/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Winzip-problemer under XP
Fra : Selc
Vist : 531 gange
40 point
Dato : 01-11-02 11:01

Winzip opfører sig helt tåbeligt på min computer, der kører XP. Når jeg åbner et .zip dokument får jeg en dialogboks, der siger: "Multiple files were dropped, and one or more is an archive. Add files to archive?"

Derefter skal jeg trykke 'ja' og så 'add'e filen (som jeg har åbnet en gang) før jeg kan pakke filerne ud. Det er sgu' omstændigt. Hvorfor gør den det? Eller mere vigtigt: Hvordan undgår jeg det? Skal jeg finde mig et andet program? Hvilket?

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 01-11-02 12:27

Du er sikker på at det er winzip der kører ??
XP har jo selv en "winzip" agtig funktion........

Og den opfører sig ret mystisk

/Philip

Accepteret svar
Fra : Random

Modtaget 40 point
Dato : 01-11-02 15:01

Hej Selc.
Jeg ed ikke hvad din Winzip laver. Men jeg ville afinstallere winzip og hente winrar fra rarsoft.com. Den klarer winzip filer fint, bare at højreklikke på en fil og vælge Extract To eller Extract Here. Samtidigt klarer den jo *.rar filer, som faktisk er en del mere ubredt, hvis du f.eks. henter fra binære nyhedsgrupper...

Tror ikke du vil komme til at savne winzip.

Mvh. Random c",)

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 01-11-02 15:49

Hej Selc m.fl.!

Jeg bruger bl.a. også Windows XP og bruger ind i mellem XP's egen pakkeprogram, derudover er jeg begyndt at bruge et ganske udmærket pakkeprogram "7-zip", (da jeg også har været ude for underlige ting med "Winzip") det er freeware og med flere sprog bl.a. dansk, programmet kan hentes via: http://www.7-zip.org

Programmet klarer stort set alle formater - prøv det! - Det er som tidligere skrevet freeware; men man er velkommen til at donere et mindre beløb af $20 til videre udvikling af programmet.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 02-11-02 13:05

Hej Turbo m.fl.!

Hvad koster Windows Commando?

Du skriver, at man kan hente regkoder - hvad mener du? Prøv lige at læse Kandus betingelser, du finder dem ved at klikke på linket nederst på siden.

7-zip er freeware og virker fint!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 02-11-02 15:19

Bjarne H-...
Skidt med hvad det koster.. man kan nøjse med et program og ikke alle mulige andre der kun kan en ting...
Og lad så være med at være så from, for alle chack`er OGSÅ DIG..

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 02-11-02 16:36

Hej igen Turbo!

Hva' mener du med det? - Det er da noget af en påstand! - de programmer jeg benytter mig af er betalt eller er freeware!

Men for din egen skyld, så synes jeg ikke du skal opfordre til mulige ulovligheder her på Kandu - ta' lige og læs Kandus betingelser.

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 03-11-02 03:41

Bjarne H..
Du er til at brække sig over...husk at gå i kirke på søndag og husk skat og told og alt det andet du altid gør så du kan komme i himlen....uha uha hvor from knæjt, bliv lige tør bag i....

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 03-11-02 10:36

Hej igen Turbo!

Andre steder, var du for længst blevet smidt ud - prøv at gå ind på www.eksperten.dk og opfør dig på samme måde!

Det er sørgeligt, at man skal svines sådan til, bare fordi man kommer med en venlig henstiling; men der er noget om ordspoget: "Tyv tror hver mand stjæler"

Kommentar
Fra : turbo.dk

Dato : 04-11-02 01:15

Bjarne H..
Magen til tumpe skal men lede længe efter....

Godkendelse af svar
Fra : Selc

Dato : 04-11-02 11:34

Takker!