/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Musik søges til min nye Mp3 spiller.
Fra : emesen
Vist : 383 gange
50 point
Dato : 31-10-05 19:34

Jeg glæder mig til at vinde den nye Mp3 spiller i morgen.
Nu skal jeg bare finde noget Mp3 musik.
Hvilke bands spiller noget godt Mp3 musik.

Ps. Jeg kan måske bruge den til huskeseddel når jeg skal ud og handle. [hør]

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-10-05 19:35

eg glæder mig også - så kan jeg måske få min Mp3 spiller tilbage.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-10-05 19:36

Det bliver nærmere mig der vinder de 3 spillere.

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 31-10-05 19:37

I skal nu ikke være så sikre på at vinde ............for det gør jeg.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-05 19:38

"emesen/eyvind/e.c" ........

Kan I bruge det samme musik

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-10-05 19:40

Refi - du glemte en der er 4 forskellige.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-05 19:41

Jeg kan kun se 3 ????????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-05 19:42

Sorry

Havde lige set

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-05 19:47

Har du fået "molosyge" - Det der med at snakke med sig selv

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-05 19:48

Yes - jeg trængte til lidt ballade................

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-10-05 19:49

Glem det Eyvind/Emesen osv... Denne gang er det MIG der vinder... Kan mærke det allerede

Vaxen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-05 19:54

Ok - hvis i har noget Mp3 musik, så send det til Vaxen.
Og til Vaxen - husk lige den der videresend knap når du finder ud af hvor musikken skal hen.................

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 31-10-05 19:58

Hvad med "temaet fra KANDU" - Det er super baggrundsmusik og kan lægges på ALLE mp3-playere

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-10-05 20:01

Glem det. Jeg har fået mail fra Kandu og de siger at jeg er med på dispensation LOOL Så det er så godt som min.......

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-05 20:06

Desværre Klumme....................ganskealmindeligebrugere kan ikke vinde Mp3.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-05 20:09

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 31-10-05 20:19

Hej emesen
Klummer er ikke en ganskealmindeligebruger her på Kandu, han er simpelhen genial,hvad skulle vi gøre uden sådan et lyst hoved.Han har da fået masser af point af mig som han har gemt til nu hvor denne Mp3 afspiller er premie

IPM

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-10-05 20:40

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-05 21:08

IPM - ok men jeg gider nok heller ikke rende rundt med sådan ørehænger.

Kommentar
Fra : h_bmv

Dato : 31-10-05 22:33

De sku' spare pengene til premierne og bruge dem til et bedre web-hotel eller hvad der er galt.... siden virker ellers godt og hurtigt i aften for første gang nogen sinde siden jeg blev bruger!!! - men der også kun under 200 brugere på lige nu... hvad er ideen med den selvbegrænsende succes? Tak for kaffe. Nat.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-10-05 22:37

Jeg kan anbefale musik indeholdende luftguitar! Lyder enormt godt på den mp3afspiller jeg engang vandt!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 31-10-05 22:55

Det er nemmerli' rigtigt IPM

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-10-05 23:00

emesen, lang tid siden du sidst var på kandu.

Måske det er de manglende mails, der er skyld i, at jeg ikke er "stødt" på dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-11-05 12:45

HEHEHEHEHEHE........ SNYDT arne LOOOL - Selv med dine luderpoint og dem du har stjålet, lykkedes det dig ikke at naske månedens præmie.

Emesen.... tør øjnene.... den ville ikke ha' klædt dig alligevel, og du er heller ikke typen der ræbende kaster dig ud i at besvare alt mellem himmel og jord, selv om du ikke ved noget om det, bare for at få point....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-11-05 13:10

emesen

Dine spekulationer om musik til månedens præmie er overstået.

Du kan lade spørgsmålet stå åbent, det er samme præmie næste gang.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-11-05 13:58

Tak - og hvor er jeg glad for ikke at have vundet den spiller.
Jeg har hørt noget Mp3 musik i dag ....................og det lød forfærdeligt. (bungedi bungedi bunk)

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 03-11-05 16:09

Tak for svaret refi.
Det lyder godt, med temaet fra Kandu - men jeg venter til den udkommer i mp4.