/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Deadline
Fra : ans
Vist : 510 gange
300 point
Dato : 31-10-05 16:52

Det er jo Halloween i dag.

Jeg gir' gerne point til en bruger.

Er der en modtager????

En forklaring på hvorfor det netop skal være dig, der skal ha' point ønskes.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 31-10-05 16:53

du kan vælge mig da jeg kom først

Granslam

Kommentar
Fra : Anjaaa

Dato : 31-10-05 16:54

Du kunne vælge mig, da jeg er så uviden ? (:

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-05 17:14

En løsning kunne være at give dem til mig - jeg bruger dem med fornuft

Alle andre brokker sig jo alligevel hvis de ikke får dem.........

God Weekend

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 31-10-05 17:19

Der er godt nok ikke den store rift om dine point ans - det ender med, at du selv må beholde dem

Vaxen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-10-05 17:21

refi... god weekend..... enten er du forsinket, eller meget tidligt ude

Accepteret svar
Fra : vibse68

Modtaget 310 point
Dato : 31-10-05 17:22

Det kunne også være mig, fordi jeg har lige hjulpen mine børn med at udhule, og sætte lys i to græskar...

Ha en UUUHHHYggelig aften

Kommentar
Fra : calista

Dato : 31-10-05 17:24

Jeg vil så gerne eje en mp3- afspiller. Men jeg har ikk poænger nok PIV PIV

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-10-05 17:25

"Nordsted1"

Min weekend starter denne uge om mandagen.........

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 31-10-05 17:37

Jeg skal have poænget, for jeg er den enste der i dag skriver kl: 17.29 og det kan være lige så godt som alt muligh andet.

Muncken

Kommentar
Fra : Muncken

Dato : 31-10-05 17:38

og forøvrigt kan jeg ikke klokken... eller mit ur går forkert

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-10-05 17:42

Om der er rift om mit ene point eller ej

vibse68

Det lyder uhyggeligt.

I går havde jeg besøg af flere "hold" børn. De ringede på døren, men forklarede at det var "halloween" både søndag og mandag. De var ikke store nok til at gå ud i aften. De var alle udklædt, så de fik en stor pose slik.

Søde var de.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 31-10-05 17:48

Tak for svaret vibse68.

Citat
vibse68 Dato : 31-10-05 17:22

Det kunne også være mig, fordi jeg har lige hjulpen mine børn med at udhule, og sætte lys i to græskar...

Håber på at du og dine børn blev glade

Hilsen ans

Kommentar
Fra : vibse68

Dato : 01-11-05 17:30

Tak skal du ha, vi er glade

vi havde en rigtig (u)hyggelig aften, men desværre måtte vi pga vinden, hele tid ud og tænde dem.

Hilsen Vibse