/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Explorer og Firefox problem i visningen
Fra : Angelica
Vist : 438 gange
200 point
Dato : 31-10-05 03:23

Jeg sidder og leger med med HP for tiden men er for nyligt stødt på det problem at min
side vil gerne vise sig rigtigt i firefox men ikk i den alm. explorer.. hva kan jeg gøre har
prøvet at læse om <!DOCTYPE men synes ikk det virker ellers så forstår jeg det bare ikk
rigtigt.. og jeg har os prøvet validator men den siger jo bare nogle fejl der er men jeg
kan jo ligesom ikk rette dem.. så jeg håber nogen kan hjælpe mig jeg har os en lille
smule viden til dreamweaver hvis der er noget i den man kan gøre for at min HP
vises rigtigt i alle browser.. skal lige sige at Html ikk er min stærke side så gerne
en vejledning er er skået godt ud med hva jeg skal paste og hvor hvis det er noget
i den dur jeg skal gøre for at få det til at virke..

KH
angel

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 02-01-06 20:01

HEj!

Jeg kan godt prøve at rette din html kode til hvis du uploader den hertil.

Annuller spørgsmålet
Fra : Angelica

Dato : 19-01-06 16:04

jeg fandt selv ud af problemet.. tak for at du ville stille din hjælp til rådighed dig som svarede på dette indlæg..

knus
angel