/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Juleaften, middag m. musik og dans
Fra : Lion38
Vist : 1350 gange
70 point
Dato : 30-10-05 18:14

Vi er et ægtepar som gerne vil holde juleaften på en anden måde, nemlig ude i byen med middag, musik og dans.
Problemet er bare, at efter en del søgning på diverse sider på internettet har vi intet fundet...suk.
Er der nogen derude der har en god idé ?, det skal helst være et sted som tilbyder alle tre ting, men vi er åbne.
Vi er 42 og 37 år, så musikken skal nok være noget fra 50'erne til 80'erne og ikke techno og den slags.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-10-05 18:25

det ville måske være nemmere hvis i oplyste i hvilke område -områder - i ønsker at tilbringe aftenen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-10-05 18:55

En jul sammen med hjemløse er et alternativ.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 30-10-05 19:19

miritdk har helt ret .......Det er jo ikke let for nogen at finde et sted hvis vi ikke ved hvor i landet i vil fejre juleaften... Radisson hotel på Bornholm har et arrangement juleaften -men det er nok for langt fra jeres bopæl ????

Sverola

Kommentar
Fra : marian_oxholm

Dato : 30-10-05 19:26

http://www.ballumhus.dk/h_jul.asp?id=2

og denne hvis i vil ud at rejse samtidig.
http://www.gislev-rejser.dk/Julnytaa.html

Jul med hjemløse er også en dejlig jul, men det er helt traditionelt, med juletræ og gaver.. ikke med musik og dans. JEg har selv været værtinde ved jul i fællesskab et par år:) Der kommer ikke kun hjemløse men alle der gerne vil være sammen med nogle,, kan være de ikke har familie at holde med.

Kommentar
Fra : Lion38

Dato : 30-10-05 20:14

Vi er fra København

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 30-10-05 21:09

Jeg vil foreslå at i henvender jer på kofoeds skole der kommer både enlige og par med børn der er ensomme i julen, sidste år kostede det 40 krl pr person men jeg ved ikke hvad prisen er i år, for den pris får man mad og drikke, dessert samt underholdning og dertil en julegave, det er vældig hyggeligt, og hvis man vil hjælpe lidt til er det gratis.
Bjarnebr

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 30-10-05 21:10

jeg glemte at skrive adressen på deres hjemmeside: http://www.kofoedsskole.dk/

Bjarnebr

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-05 00:16
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-10-05 00:20

ps.... hvis i søger på for eks etniske restaurenter finder i med sikkerhed noget der både har musik og dans - og det er da anderledes - tænker på for eks Ankara i krystalgade - eller den på vesterbrogade - osv

Kommentar
Fra : Anjaaa

Dato : 31-10-05 17:54

Find en restaurant som i godt kan lide, så gå ind og hør om de holdet noget juleaften.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-10-05 20:45

Bevar Christiania, hold jul med folket der forstår at leve.

Kommentar
Fra : Lion38

Dato : 01-11-05 17:19

Bjarnebr> Jeg mener ikke jeg skrev noget om, at vi ensomme og søgte steder hen som Kofoedskole lægger op til. Vi har bare ingen børn juleaften (de er hos deres far), hvorfor vi gerne vil ud i byen og hygge os med musik og dans og s'følig god mad - beklager men Kofoedskole er ramt meget ved siden af.

Miritdk> Vi vil da helt sikkert checke de links ud du har lagt ud, så lige nu står du til de 50 point *S*

Anjaaa>Good point *G*

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 01-11-05 17:23

Helt i orden det var kun ment som et forslag.
Bjarnebr

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-11-05 18:17

JULEAFTENCRUISE TIL NORGE 23. - 25. DECEMBER

Forestil jer en juleaften, hvor I blot skal læne jer tilbage og nyde højtidens dejlige mad, lade jer opvarte. I får også en skøn dag i Oslo, måske med sjov i sneen, inden I skal tilbage og pynte juletræ og holde juleaften om bord.
Inkl. er bla. JuleBuffet, Juleværksted med pyntning af juletræ, Gløgg og æbleskiver, lækker 3-rettes julemiddag i restauranten, underholdning med lodtrækning af DFDS Seaways gavekort, Børneunderholdning med NissePiraten og meget mere.
Klik på linket og læs mere om flere overraskelser for børn og voksne.

Pris fra kr. 1.198,- pr. voksen, børn fra kr. 549,- (8-15 år inkl.) med ekstra julesjov og aktiviteter for børn. Børn under 8 år rejser gratis.
*Olietillæg kr. 45,- pr. voksen pr. vej / kr. 22,50 pr. barn pr. vej tillægges. Ved personlig henvendelse tillægges kr. 50,- pr. bestilling.

fra dette link fra DFDS Seaways http://by19fd.bay19.hotmail.msn.com/cgi-bin/getmsg?msg=MSG1131026569.4&start=2454074&len=19267&imgsafe=n&curmbox=F000000001&a=304e35be598226e16738c29556396579c171450bf1ba30a6176feb9153786377&curmbox=F000000001&a=304e35be598226e16738c29556396579c171450bf1ba30a6176feb9153786377#content2

Kommentar
Fra : oberwelt

Dato : 06-11-05 18:09

Det med jul på oslofærgen lyder helt vildt hyggeligt.

Kommentar
Fra : Lion38

Dato : 07-11-05 17:26

Ja, og helt vildt dyrt.
Vi har checket de links, som Miritdk kom med, desværre gælder det for dem alle, at ingen af dem kunne tilbyde dans og musik. Vi ønsker stadig et sted, hvor vi kan holde en jul med traditionel dansk julemad, incl. dans og musik.
Vi søger s'følig selv videre, men håber gerne at en af jer derude kommer med det rigtige tilbud.
Nu har jeg forøget med 20 points, fra 50 til 70, så der er lidt ekstra og tjene.... *S*