/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
til arne jacobsen
Fra : graahede
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 28-10-05 22:56

ok det var måske ikke helt rigtig med de point , det var min svigerfars computer der ikke virkede.Så da jeg havde løst problemet lukkede jeg bare spørgsmålet,

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 110 point
Dato : 28-10-05 22:59

Graahede. Alt forladt. Vi kan jo alligevel ikke købe brød for point, men det er altid rart at blive krediteret for given hjælp.

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 28-10-05 23:03

Tak for svaret arne.jakobsen.jeg er også glad for jeres hjælp, så nu prøver jeg at gøre skaden god igen. ok eller hvad

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-05 23:07

Kære graahede. Som sagt er der jo ingen skade sket. Og at du giver disse point er da helt og aldeles fint nok.

Håber at vi kan tales ved i andre tråde med fuld respekt for hinanden.

Kan du fortsat have en god weekend. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-05 23:08

Sikken vi kan det pointsystem er for fjollet, det bedste ved at give et brugbart svar, er når "folk" giver en tilbage-
melding om at svaret virkede, det syntes jeg i hvert tilfælde er rigtigt dejligt

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 28-10-05 23:12

ok også god weekend til jer 2

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-10-05 23:14

jooo tak, især hvis den fordømte tandpine snart ville forsvinde