/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
kontaktpersoner i outlook i office 2003
Fra : 19431225
Vist : 629 gange
50 point
Dato : 27-10-05 18:24

Hej alle

Jeg har et problem med kontaktpersoner i outlook 2003. Jeg vil gerne have navnene sorteret efter fornavn efternavn. Jeg har været inde under >funktioner>indstillinger>indstillinger for kontaktpersoner, og har her rettet fra efternavn fornavn som står som standard til fornavn efternavn. Men der sker ingenting, ej heller efter at have genstartet. Jeg har også forsøgt med at ændre adresserne manuel, ved at dobbeltklikke på adresserne i outlook og så bruge sorteringen fornav efternavn. Nu kommer adresserne i den rigtigte sorteringsrækkefølge indtil jeg genstarter igen så er sorteringen igen efternavn fornavn.
På forhånd tak:

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 27-10-05 18:45

Når selve kontaktperson kortet er åbent, kan du vælge "arkiver som" standard er at de arkiveres som efternavn, fornavn.

Klik på "arkiver som" her vælger du hvordan du vil have navnene gemt.

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 27-10-05 19:02

til thulin

det har jeg også forsøgt uden resultat

Accepteret svar
Fra : kamiki

Modtaget 50 point
Dato : 30-10-05 12:41

Når du står i kontaktpersonkartoteket
Gå ind i VIS - Vælg Arranger efter - vælg Aktuel Visning - Vælg definer visninger
Vælg Ny visning - Navngiv fx. FornavnEfternavn, visningstype=Tabel, brug på denne mappe
Vælg felter - Vælg fornavn og Efternavn og tilføj til listen
Gå tilbage til det tidligere skærmbillede og vælg Sorter og vælg at sortere efter fornavn primært, derefter efternavn, så kommer visningen at være en liste med dine kontaktpersoner sorteret efter fornavn/efternavn

Godkendelse af svar
Fra : 19431225

Dato : 31-10-05 07:26

Tak for svaret kamiki.