/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Proceslinje bliver lille
Fra : H2
Vist : 691 gange
200 point
Dato : 27-10-05 12:38

Jeg har lige købt en VAGA+ bærbar med widescreem.

Jeg har sat proceslinien over i venstre side så den står lodrat og har låst den så der er plads til 4 iconer i hurtig start og låst proceslinjen.

Hver gang jeg starter min PC bliver min proceslinje en nr mindre.

Hvad kan der være galt???

Henrik

PS: jeg kører en orginal XP Home

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 27-10-05 12:58

Fårstår jeg dig ret, så kan du flytte musen hen til kanten af proceslinien, holde musetasten nede når pilen bliver dobbelt, og så trække proceslinien større, eller et andet sted på skærmen, men hold tasten nede hele tiden og helt til du er på det sted den skal ende med at være...

Håber det løser det du søger

Kommentar
Fra : H2

Dato : 27-10-05 13:06

Nej når jeg starter min PCer på er proceslinjen mindre en da jeg slukkede den..

Det sker af sig selv....

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 27-10-05 13:14

så ved jeg det måske ikke, men kig måske i egenskaber for proceslinien..højre klik og vælg egenskaber..

måske kan det hjælpe dig der....

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 27-10-05 17:04

Det lyder meget mærkeligt???

Altså den er normal størrelse når du lukker ned, men så ændre den sig når du åbner?!

Det har jeg aldrig hørt om før....

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 27-10-05 17:06

... Prøv at sætte den normal... altså helt centralt!

/CaPsen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-10-05 17:38

Prøv at højreklikke ude på skrivebordet, så kommer boksen for indstillinger for skærmen frem, prøv så at nedsætte skærmopløsningen, tryk anvend

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-05 21:10

Det lyder (..som Nordsted1 er inde på..) at du presser din skærm-/grafik- kort/-chip ud over, hvad XP's standard indstillinger 'synes er fornuftigt', hvad drivere anbelanger!

Dvs. at du sagtens kan øge resolution (opløsning) på såvel standardskærm som skærmkort, men du har ikke de specifikke drivere der passer til fabrikatet?

Find skærm-/kort-/chip producenten (..læs evt. på selve 'lakridserne') og download seneste driver/-e fra fabrikantens hjemmeside.

</MOLOKYLE>