/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Sætte en gl. mappe ind med gemte mails..~
Fra : Ammitz
Vist : 509 gange
200 point
Dato : 23-10-05 21:18

Jeg har været nødt til at formatere harddisk - og begynde forfra med styresystem Win2000 o.s.v.
Identitetsmappen med lokale filer fik jeg dog gemt, - men kan nu ikke huske hvordan jeg får den på plads i Outlook Express under mapper\lokale mapper.
Sidder der een e. flere derude, som kan hælpe mig på plads med dette?
Ammitz

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 210 point
Dato : 23-10-05 21:32

Hej Ammitz

Du åbner Outlook Express - går i Filer - Importer meddelelser og vups så er de tilbage

Held og lykke fra

Clou

Kommentar
Fra : severino

Dato : 23-10-05 21:37

Det ville jeg også have forslået, så 200 til dig "clou"

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 23-10-05 21:52

Ja, sådan troede jeg også det var, - jeg mener det var sådan jeg gjorde sidst. Men den kammer bare og siger der ingen filer er, - og det passer ikke, for jeg kan se dem alle i stifinder.
Hvad kan der være galt?
Ammitz

Kommentar
Fra : clou

Dato : 23-10-05 22:10

Du skal ind og Importere under Outlook Express 6.0 - i en Lagringsmappe - Prik i nederste mulighed.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 24-10-05 10:52

Hej Clou

Den sidste du skrev forstår jeg ikke, - Jeg går i Outlook Express\Filer\Importer\Meddelelser\Næste\Gennemse\finder mappen med alle mine gamle meddelelser\klikker på den identitet som mappen med de gamle meddelelser har\Næste\-
og nu skriver den der er ingen meddelelser i denne mappe, eller et andet program har de påkrævede filer åbne\herefter lukker forsøget på at importere. Det sidste er umuligt, da jeg ikke har andet åbent på maskinen. Og mappen er som tidligere skrevet fyldt med mine gamle meddelelser.
Hvorfor går det skævt??????
Ammitz

Kommentar
Fra : clou

Dato : 24-10-05 12:44

Hej igen Ammitz

Får du ikke en mulighed hvor du skal trykke på hvilken version du har af Outlook Express (inden du når til gennemse). Hvis ikke du gør det, skal du måske opdatere din Windows først.

Du kan prøve at kopiere mappen til et andet sted, måske en diskette eller memory- stick og så hente filerne derfra.

Skriv igen hvis det lyder "russisk"

Clou

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-10-05 20:37

Hej Ammitz

Jeg har samme problem. Mine mapper og mails forsvinder sådan ca. 2 gange om året. Jeg kan finde dem i stifinder, men kan ikke få dem tilbage til OU.

Du kan se mit spørgsmål her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/76169

mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-10-05 21:00

Hej igen Ammitz

Indtil vi måske får løst problemet, kan du downloade et program, så du kan læse dine mails. Du får linket her. Det bruger jeg selv.

http://www.mailnavigator.com/

Jeg håber det hjælper dig midlertidigt.

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 26-10-05 10:11

Hej alle m/k'er som har forsøgt at hjælpe mig.
Har nu fået mine mails tilbage sådan:
For en sikkerhedsskyld klippede jeg fra den nye identifikation\microsoft\outlook - sidstnævnte mappe "OUTLOOK" og lagde det på mit stick.
Jeg tog så outlookmappen fra den gamle identifikation, - som jeg jo havde gemt på et andet medie, den hvor jeg kunne se alle mine undermapper med mails, - og kopierede ind på den plads, hvorfra jeg havde klippet. Det virkede, - og nu har jeg dem alle tilbage.
Jeg ved det ikke er den rigtige måde, - hvorfor Clou får mine point, - det var trods alt, mener jeg det rigtige svar, selvom det ikke fungerer hos mig.
Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 26-10-05 10:12

Tak for svaret clou.