/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Printer går amok
Fra : Innocent
Vist : 683 gange
200 point
Dato : 22-10-05 12:05

Min Hp all-in-one, har altid opført sig eksemplarisk, derfor er jeg på herrens mark, nu hvor jeg bare vil udskrive et enkelt vigtigt brev.

Den udspyr bjerge af ukendte sider, har ædt alt mit hvide papir,farvepatronen er opbrugt osv. Et tryk på annuler standser den, men ved fornyet start, begynder den forfra og forfra og......... men mit brev kommer ikke ud. Sort blæk er ok.

Hvad har jeg dog gjort, og hvad kan jeg dog gøre???

Hvis nogen kan hjælpe, så forklar venligst udførligt, for jeg har ikke den mindste forstand på printere, og vejledningen, er - selvfølgelig - uden for rækkevidde.

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 210 point
Dato : 22-10-05 12:16

RAM i printeren kan være fyldt med skidt.
Hiv 220V stikket ud og lad den stå et godt stykke tid,
så den "glemmer" hvad der er i RAM.
Gå ind i : Start - Printere og Faxenheder, dobbeltklik på din printer, for at se, om der står nogle udskrifter i kø. Hvis der gør : Annuller alle udskrifter.
(Det kan tage tid, hvis der er noget der "hænger")
Gambrinus

Kommentar
Fra : stjuma

Dato : 22-10-05 12:19

Hej Innocent.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men hvor kender jeg dit beskrevne eksempil. Jeg havde en HP Printer. Den var de fleste tider helt "normal". MEN en gang imellem gik den helt grasat. Jeg prøvede alt muligt, indtil jeg en dag fik en lys i´de - jeg smed den simpelthen ud og købte en ny! Nå det hjalp ikke dig, men du er ikke alene i verden med en sådan oplevelse.
Hvem siger at HP produkter ikke er sjove?
mvh
Steen.

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 22-10-05 13:21

Tak for trøsten stjuma. Var det ikke lørdag tæt på butikslukketid, havde jeg sikkert reageret på samme måde. Måske skulle du ha´ klaget din nød på KANDU.

Og tak Gambrinus (er det ikke et hotel i Rom?) du har givet mig håb. Har slukket og afventer hukommelsestabet, eller om du vil Alsheimersyndromet.

Godkendelse af svar
Fra : Innocent

Dato : 22-10-05 18:09

Tak for svaret Gambrinus.
Mon ikke min jubel kan læses andetsteds

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 22-10-05 18:18

Det virkede ?
Fedt nok !
Gambrinus

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 22-10-05 18:21

Nej, det kunne den ikke. Men altså, det lykkedes at få det hele til at køre. Der var endnu 30 i kø. Dog skulle alle mine gule og lyserøde ark først igennem en ikke eksisterende fax,
men kom rene ud.

Tusind tak og stort knus fra Else

Kommentar
Fra : Innocent

Dato : 22-10-05 18:42

Misforstå nu ikke.....Min spontane jubel kunne ikke læses, men kun ovenstående lidt mere vindtørre taksigelse.