/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ethernet-controller
Fra : graahede
Vist : 726 gange
300 point
Dato : 19-10-05 18:22

jeg har formateret en bærbar computer, en acer travelmate 2303wlmi.Og lagt windows xp pro ind på den, problemet er at nu kan den ikke komme på nettet, den mangler alle driver til netværks-forbindelser,hvor kan jeg finde dem.Vi har en anden computer jeg kan downloade dem til, og så evt brænde dem ud på en cd, jeg har ikke cd-er til den bærbare

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 19-10-05 18:56

Du skal have alle driver til bundkortet indstalleret, hvis de ikke er på en cd, skal du med en anden pc på nettet, og hente dem hos www.acer.com support/download

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-10-05 18:58

hvis du har købt den som oem har du fået xphome editon med - de kan ligge på den cd - eller på en for sig selv - acers veje er lidt uransagelige

peet49 - godt link (som jeg manglede i formiddags - lol)

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 19-10-05 18:59

ok jeg prøver lige

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-10-05 19:00
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-10-05 19:02

ok såda dk - også roser til dig

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 19-10-05 19:22

hej dk den driver jeg skal bruge er til trådløs net kort , hvad er det for en af dem i dit link?

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-10-05 19:33

jeg ville selv tage denne som den første
Acer IPN2220 WLAN driver and utility v2.22.08.2004 (nr 3)

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-10-05 19:40

efterfølgende hent og installere de resterende drivere
de burde også ligge på recovery partitionen sammen med xp, men det kræver at du installere den version
af Xp som den er født med.

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 19-10-05 20:14

jeg har prøvet at downloade driveren , på en anden computer men jeg kan ikke få den brændt det er en zip mappe kan jeg så kopiere til en cd

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-10-05 20:51

udpak filen "acerwlan.zip" og brænd over på cd

hvis det er en Xp du sidder ved så højreklik på filen og vælg udpak

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 300 point
Dato : 19-10-05 20:54

lidt acer jungle

i acerwlan.zip ligger denne mappe hvor setup filen ligger

Foxconn_ID_Acer_Dri2_22_UI_3_20_50110_WHQL_Pass_Install UI in WinXP

åbn denne mappe og brænd filer og undermapperne over på cd

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 19-10-05 20:58

Tak for svaret dk.også tak til jer andre, nu tror jeg det virker. ellers vender jeg tilbage

Kommentar
Fra : dk

Dato : 19-10-05 21:03

oki
een af de vigtige drivere du skal bruge er "Intel(R) Chipset driver Version: 6.0.0.1014"

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 19-10-05 21:25

ok tak