/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hjælp!
Fra : nillenolle
Vist : 462 gange
100 point
Dato : 19-10-05 10:39

Jeg har i går eller forgårs set et filmklip på en hjemmeside hvor der var et kor som lavede sjov. Jeg mener, det var et link til en masse skøre filmklip. Jeg tror det var gennem et spørgsmål/tip her på Kandu, men kan nu ikke finde det mere! Min mor synger i kor og derfor kunne det være sjovt at vise hende det!- Er der nogen som kan finde det for mig!?

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 110 point
Dato : 19-10-05 10:53

Kunne det være ambassen?

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 19-10-05 10:55

en side med mange sjove videoklip er

www.fjolletobak.com

Kommentar
Fra : nillenolle

Dato : 20-10-05 12:04

Jeg har kikket på begge sider og det er ikke nogen af dem! Æv!

Godkendelse af svar
Fra : nillenolle

Dato : 28-11-05 19:28

Tak for svaret Camillasmoster.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-11-05 21:48

Jam, velbekomme da