/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
IMPORTERE FILER
Fra : 19431225
Vist : 316 gange
50 point
Dato : 14-10-05 10:16

Hej

Jeg har et problem, jeg har fået opgraderet til ms office 2003, jeg har tidligere haft mine kalender og opgaver i Lotus Organizer 97, men vil nu gerne have dem importeret til outlook kalender.

Jeg gør følgende:

1. Går i filer og og dobbelklikker på importet-eksporter.

2. Her kommer jeg til guiden import-eksport
jeg markerer "importer fra et andet program eller anden fil"
næste
jeg markere lotus Organizer 97 gs
næste
her kommer der en bjælke hvor der kan skrives filen som skal importeres, det er også muligt at gennemse for at finde filen jeg bruger denne metode og finder min mappe hvor filen skal ligge, men når jeg lukker mappen op er den tom, jeg får ikke min fil frem( den er der når jeg går via stifinder) hvad gør jeg forkert????
På forhånd tak

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 14-10-05 10:40

Det er vigtigt at vide hvilket "efterenavn" din lotusfil har. Er det .OR4 ?
Hvis ikke, så skal du nok prøve at arkiverer den som sådan.
Med venlig hilsen
Per

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 14-10-05 11:34

Klippet fra anden tråd:
Hvis du vil importere Organizer 97 (3.x)-data, skal du først gemme dataene i en semikolonsepareret (.csv) fil og derefter importere filen i Microsoft Outlook med Guiden Import og eksport. Lotus Organizer skal være installeret for at Outlook kan importere dataene.

Sakset herfra: http://office.microsoft.com/da-dk/assistance/HP052426661030.aspx

Kommentar
Fra : per0702

Dato : 14-10-05 16:16

Det er 5 år siden, at jeg har overflyttet filen. Men hcma har ret i, at hvis du (især med adressekartoteket) overfører det til en kommasepareret fil .csv så skulle du også kunne få dine gamle dataer ind.
Mange hilsner
Per.

Kommentar
Fra : 19431225

Dato : 14-10-05 19:51

til hcma

hvordan gemmer jeg data i csv, jeg kan ju ikke markere filen og gem som???

Kommentar
Fra : hcma

Dato : 14-10-05 21:14

aner det ikke - har du ikke fået et svar i den anden tråd ??