/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Kender du Raimund Landwehr Johansen?
Fra : rosekamp
Vist : 496 gange
400 point
Dato : 10-10-05 19:29

Min far søger en Raimund Landwehr (muligvis bindestreg) Johansen, som har boet på Fanø. Vi ved ikke om han lever eller er død og det er ikke lykkedes mig at finde navnet nogen steder.

De har arbejdet sammen i deres yngre år, men mistede kontakten og nu vil far gerne finde ham igen.

Nogen der kan hjælpe?

Rosekamp

Kommentar
Fra : ardal123

Dato : 10-10-05 20:29

hvor gammel er din far.
hvad tid arbejdede de sammen og hvor.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 11-10-05 17:34

Er mellemnavnet "Landwehr" hans rigtige (døbte) mellemnavn?
Eller bare noget han blev kaldt??

For mig lyder der som noget i retning af det tyske hjemmeværn???
Svend

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 13-12-05 17:41

Min far på 79 år og Raimund er nok omkring jævnaldrene. De arbejdede sammen på DSB færgen Freja på århus-kalundborgruten engang i 60'erne.

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 14-12-05 23:01

Prøv at slå "Landwehr" op på er dansk søgemaskine der kommer mange med det navn op
Så er det bare at vælge hvem i vil kontakte først!!
Jeg ville nok vælge at bruge E-mail det virker ikke helt så "påtrængende"
MVH
Modersvilje

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-12-05 15:57

Her er måske hans efterfølger ved DSB:
"
læs mere Thomas Landwehr, DSB
"
fundet her, Svend
http://www.klikket.dk/Rejser/Forventning.htm

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 15-12-05 21:20

Jeg kan ikke se nogen Thomas?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 15-12-05 21:44

Prøv i google at skrive: +Landwehr +DSB Og du får nederst disse svar:

www.klikket.dk -> Forventning
vi indgik samarbejdet Med en Forventning om høj kvalitet, og vores Forventning
er bestemt blevet indfriet."" >> læs mere Thomas Landwehr, DSB >> Flere ...
www.klikket.dk/Rejser/Forventning.htm - 32k - Supplerende resultat - Cached - Lignende sider

www.klikket.dk -> Indfriet
vi indgik samarbejdet med en forventning om høj kvalitet, og vores forventning
er bestemt blevet Indfriet."" >> læs mere Thomas Landwehr, DSB >> Flere ...
www.klikket.dk/Rejser/Indfriet.htm - 32k - Supplerende resultat - Cached - Lignende sider

Jeg gik ud fra at der så var henvist til: ”læs mere Tomas Landwehr…”
Beklager hvis det ikke er tilfældet? Et eller andet sted må Thomas Landwehr jo være nævnt??

Angående kontakt via mail til Landwehr efterkommere, som vor viljestærke mor forelår:
Søgning her giver 4-5 Landwehr med Email hos TDC: http://www.epost.dk/

Håber det kan kompensere lidt, Svend

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 15-12-05 22:18

Tak, Svend. Jeg prøver at flikke en e-mail sammen imorgen. Så håber vi bare Raimund ikke er død, det vil være synd.

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 13-02-06 13:56

Jeg har nu prøvet at e-maile til 3 personer, så må jeg bare vente og se, hvad der sker

Annuller spørgsmålet
Fra : rosekamp

Dato : 06-02-07 11:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål