/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
SIL, se her!!!!!!!!!!!!
Fra : Larsjuel
Vist : 906 gange
370 point
Dato : 10-10-05 19:27

Dato: 10. jan 03 23:14
Søger: Jørgensen Ingvard fra Østbirk - Yding. - Horsens.
han var arbejdsmand og indesidder og gift med Laurine Laursen den 06-01-1903. havde følgende børn.
Osvald - Erina - Erna - Gustav det er dem jeg har fundet .
Så hvis der er nogen der sidder inde med oplysninger om dem vil jeg være meget taknemlig.

Hej sil. Jeg tror jeg kan hjælpe dig, Ingvard er min oldefar. mvh Lars L-N@mail1.stofanet.dk

Accepteret svar
Fra : maya123

Modtaget 370 point
Dato : 10-10-05 21:17

Æv, Lars Har du ikke fundet hende endnu.
Det ser ikke ud til at Sil, er her så ofte. Sidst set med et tip den 5-9-2005, tror jeg det var:

http://www.kandu.dk/dk/tip/12217

Når du trykker på sils navn, kommer du over i hendes profil, rul lidt ned og se på historik.

Fortsat held og lykke
Mvh Maya

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-10-05 22:01

Larsjuel - prøv at lægge linket ind hertil på det her - så er det sandsynligt hun modtager beskeden
http://www.kandu.dk/dk/spg/50839

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 12-10-05 11:02

God ide, mirit
Eneste problem er at linket er fra 2004 og sikkert den gamle mailadresse som også er på DIS forum.
Men håber da at jeg tager fejl og Lars får fat i hende.
Rigtig god dag til jer begge fra Maya

Kommentar
Fra : Larsjuel

Dato : 17-10-05 19:56

Hej Maja & Mirit

Jeg har fundet Sil.
I skal have mange tak for hjælpen.
Jeg ville gerne dele pointene, men det kan man jo ikke!! (er ikke kendt i det her forum)
Vi ses måske på et andet forum, en dag.
mvh Lars

Godkendelse af svar
Fra : Larsjuel

Dato : 17-10-05 19:57

Tak for svaret maya123.

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 17-10-05 20:03

Hej Lars

Det var vel nok godt, endelig. Jeg håber I finder mange aner tilfælles. Jeg smider 180 point til miritdk.

,-) Mange tak og god aften. Kom igen en anden gang. :0)

Mvh Maya