/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hjælp til Webcam !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fra : 134kr
Vist : 561 gange
200 point
Dato : 26-10-02 16:15

HALLO!

Hvor kan jeg sætte mit webcam hen så alle kan se mig online?!?!?!
Man ser jo så mange der har et online webcam på deres hjemmeside! Men hvordan kan jeg også få det?

Hilsen Anders!!!!

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 26-10-02 16:19

Hej Anders,

har du en hjemmeside?

og hvis du har, har du den så liggende på din egen computer/server eller på et webhotel?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : 134kr

Dato : 26-10-02 16:44

Hey Strarup!

Jeg har den på webbyen.dk

Kommentar
Fra : djarner

Dato : 31-10-02 13:11

Hej Anders

Jeg ville kikke på et program der hedder webcam32 (kik på tucows) det er lige det du søger efter !
Men du skal have en HP (som du skriver du har)
webcam32 uploader et webcam billede til din HP via FTP med jævne mellemrum.

Djarner
p.s. kik på henrik.djarner.dk/webcam

Kommentar
Fra : mariof

Dato : 26-11-02 14:47

Hvad hvis man har sin egen IIS 5.0 server?

Kommentar
Fra : djarner

Dato : 26-11-02 16:58

Hej Mariof

Hvis du/man har sin egen server skal man,
enten bare ftp uploade til den .... hvis webcam32 skal køre på samme mankine skal man uploade til 127.0.0.1
ellers hvis webcam skal køre på en anden maskine ... svare det jo til at serveren var "ude i byen"

Man kik på Webcam32, det er en ret ok program..... der findes sikkert mange programmer der ligner, men dem kender jeg ikke noget til .... anyone ?

Kommentar
Fra : Herningpigen

Dato : 22-12-02 23:43

jeg har også hjemmeside på webbyen
men kan ikke finde ud af at sætte webcam på

www.helle-a.webbyen.dk

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 01-01-03 01:55

Du kan bruge dette program som sender billeder til din hjemmeside.

Har selv prøvet det :)

http://www.download.dk/index.asp?prog=2064&selOS=windows

Kommentar
Fra : Herningpigen

Dato : 01-01-03 20:31

Hejsa

Jeg kan ikke komme i gang med mit webcam,
da der ingen ftp adresse er på webbyen :-/

Kommentar
Fra : djarner

Dato : 02-01-03 01:57

Hvis du skal have webcam på din HP så kind en anden udbyder der har ftp adgang til deres HP og upload billedet der, og henvis til det fra din egen side på webbyen.
Der følger som reglen en HP med fra din udbyder ?

Djarner

Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 04-02-03 19:15
Kommentar
Fra : uddberg

Dato : 20-10-03 09:34

Kig på www.ww.com og hent deres program der er gratis ! til online webcasting ! når du har registreret dig vil din camara side være ´´www.det-du-vælger.ww.com´´ Håber det kan bruges ! Hilsen KnoXi.dk

Kommentar
Fra : CaPsen

Dato : 10-06-05 22:09

Se her: Log ind på din bruger på webbyen.dk, ude i venstre side klikker du på "Webcam" det står under fanebladet OPSÆTNING, her downloader du så programmet lavet til webbyens brugere, her er programmet: http://www.webbyen.dk/webcam/webbyenwebcam.exe

/CaPsen

Kommentar
Fra : JHH_DK

Dato : 11-06-05 13:25

Jeg har set at løsningen I foreslår er at uploade et billeder. Men er der ikke nogen som kender nogen løsninger hvor ens webcam kører som var det film? Altså totalt live?

Mvh Jakob