/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Landskamp i aften?
Fra : ans
Vist : 469 gange
200 point
Dato : 08-10-05 18:41

Er det i aften der er landskamp mellem Danmark og Grækenland?

I må da også godt gi' et bud i denne tråd

Måske det bliver belønnet

Det vil vise sig

Nu er det spisetid, men I er da velkomne til at skrive, hvis I har lyst. Jeg vender tilbage lidt senere.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : lally

Dato : 08-10-05 18:43

danmark vinder 3-1

Lally

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 08-10-05 18:44

3-1 hørt lally

Kommentar
Fra : fame

Dato : 08-10-05 18:46

Danmark vinder 2-1

fame

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-10-05 18:49

Jeg er med på 3-1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-10-05 18:55

Danmark 2 Grækenland 1

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 08-10-05 18:57

Fodbold har ikke min interresse

IPM

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 08-10-05 19:09

2-0

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 08-10-05 19:14

HÅBER på 1-0 til DK *SS*

Kommentar
Fra : txn

Dato : 08-10-05 19:49

jeg har tippet så danmark skal vinde.Resultatet 3-1 tror jeg på

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-10-05 20:53

3-1
( for man må nok ikke tippe andet end det i AJ's tråd)

Kan resultatet læses i SKYPE ???????????????

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 08-10-05 21:52

HVEM HAVDE REEEEEEEEEEEET???????

MIIIIIIIIIIIG

1 - 0 til DANMARK

JUBIIIIIIIIIIIII

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 08-10-05 21:54

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 08-10-05 21:55

en GOD kamp *SSSS*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-10-05 21:58

Citat
ans Send til en ven Dato : 08-10-05 18:41

Spørgsmål : "Landskamp i aften?"

Er det i aften der er landskamp mellem Danmark og Grækenland?

I må da også godt gi' et bud i denne tråd

Måske det bliver belønnet

Det vil vise sig

Ingen svarede på mit spørgsmål.

Det gik så op for mig, da jeg tændte for fjernsynet.

Citat
Er det i aften der er landskamp mellem Danmark og Grækenland?

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 08-10-05 23:15

Ans- du har også haft en lille konkurence kørende her, hvad med at du giver mig 250 point, da det jo var mig der gættede rigtigt og så får du mine 250, da du jo også gættede på at Danmark vandt, nemmelig 3-2

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-10-05 23:33

syllemus

Denne tråd var ikke en konkurrence, blot et spørgsmål om det var i aften Danmark spillede mod Grækenland.

Det var der så ikke nogle af brugerne på kandu, der kunne svare på.

Jeg er godt nok skuffet

Hvad du har gættet rigtigt i en anden tråd er i denne tråd for mig uvedkommende.

Jeg bytter ikke point.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 08-10-05 23:51

Det er rigtigt, fik ikke lige læst dit spørgsmål- så bare en masse gæt på resultatet af landskampen. Og det ser ud som om de andre hellere ikke har læst det rigtigt.

Det er da også ligemeget med de point, det var bare lidt for sjov

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 09-10-05 00:59

Men du skal nok lukke tråden, så serveren ikke får ALT for meget at lave *GGGGGGGGG*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-05 10:43

Ans du er en nød! *L* ..med en herlig underfundig - og til tider ironisk humor, som jeg desværre ikke tror, at alle får øje på..

Ved du for øvrigt, at jeg i starten her på kandu, var lidt "cyberlun" på dig?! LOOL

Den gang vidste jeg jo ikke, at du er en pige!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 11:09

creamy

Er jeg nu en nød?

Nødder kan til tider være svære at knække

Så er du ikke lun på mig mere

supersine669

Ja, du havde ret i resultatet af kampen, men det var ikke det, jeg spurgte om.

Jeg lukker min tråd, når det passer mig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-10-05 11:34

Og hvad så Creamy..

Der er da ikke smukkere kærlighed end den mellem 2 søde piger LOOOL

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-05 11:38

Nææ det gik ligesom over, da jeg erfarede at Ans er en dame LOL
Alf havde været et bedre nick, hvis min kærlighed skulle have haft en chance

Apropos Alf. I en årrække troede jeg, at min mor læste "Alf for damerne", og at det sikkert var noget frækt..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-10-05 11:48

Din ærbare mor

Sikke en historie... der har nok været tale om at du projicerede..... fy fy da og Nivea cream brugte du ikke, fordi der stod "For hudens pleje" på dåsen LOOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-10-05 11:49

Jeg har

Kommentar
Fra : supersine669

Dato : 09-10-05 12:07

Selvfølgelig må du selv om, hvornår du lukker din tråd *GGG* Det er bare SJOVT at følge med i de sjove kommentarer *SS*. PRØVER bare at lave sjov, men kan godt se, at det ikke altid lykkedes *SS*

Knus

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-10-05 13:49

Ved du hvad Ans.

Du har været så længe på Kandu at du BURDE vide nedenstående, men da du åbenbart ikke kan huske, så lad mig lige geopfriske din hukommelse

Når du læser "kom godt i gang" findes der ikke nogen vejledning til hvordan man lukker et spørgsmål. Som ans skriver er der ikke noget krav om at man SKAL lukke sit spørgsmål, men alm. høflighed tilsiger at gøre det, hvis man mener at have fået et eller flere brugbare svar. At man så også kan risikere/håbe på at få op til 50% af sine point tilbage når andre senere køber svaret er endnu en grund til at lukke sine spørgsmål.

Ved du ikke hvordan man lukker et spørgsmål, så se her:

Når du går ind på dit eget spørgsmål, vil du se at der over hver enkelt kommentar, helt ude til højre står
Accepter som svar. Du vælger den kommentar du synes har været til størst hjælp for dig. Så klikker du på teksten Accepter som svar. Du får så lov til, dels at angive ved et antal stjerner imellem 1 og 5, hvor godt du synes svaret var, samt at skrive en besked til den der svarede. Derefter trykker du på OK-knappen. Nu er dit spørgsmål lukket, den dygtige svarer har fået sine point, og spørgsmålet er lukket. En af fordelene ved at lukke sine spørgsmål er at andre der vil læse spørgsmålet og svaret, skal betale 10% af point-antallet for at læse det efter at det er lukket. Det betyder at hvis dit spørgsmål var til 100 point, koster det 10 point at åbne det efter at du har lukket det. Du kan dog max. få 50% af dine point tilbage på den måde. Men det betyder også at et 100 point spørgsmål kan ende med kun at have kostet dig 50 point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 14:06

Det er lige det med hukommelsen, "lang" tid siden jeg så den reminder

Tak for det Klumme

Nu er der bare det ved det, jeg har ikke fået svar på mit spørgsmål

Hvis jeg ikke forhøjer mit ene point, hvor mange % får jeg så tilbage, hvis spørgsmålet bliver købt efter, at det er lukket?

Hvor er jeg glad for den reminder den burde ligge i foretrukne.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 200 point
Dato : 09-10-05 14:08

Jeps, der var landskamp i aftes..

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-05 14:26

Der kan ikke svares på det spørgsmål nu, for i dag er ikke i går, med mindre nogen har byttet om.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-10-05 14:44

Eyvind har ret.... i dag var det i går (kan man virkelig sige sån* lool)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 15:00

Har creamy ikke svaret rigtigt

Citat
creamygirl Dato : 09-10-05 14:08

Jeps, der var landskamp i aftes..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-10-05 15:03

Oggggggggg hvad forhindrer dig så i at lukke sp??? andet end at det ikke passer dig.... LOOL Men det er jo osse en god grund

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 15:12

Jeg skal lige finde ud af at lukke mit spørgsmål og finde det rette tidspunkt.

Håber jeg finder ud af det inden dagen er omme

Hvis det først bliver i morgen, så kan jeg jo ikke bruge creamys svar eller kan jeg?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-05 15:20

Hmm Klumme, hvad forhindrer dig i, at lukke din egen møgbunke?!

http://www.kandu.dk/dk/spg/75716

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-10-05 15:22

Sæ'føli Kandu det

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-05 15:27

Svaret står jo sammen med en dato - så creamy's forkerte svar ændres ikke i morgen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 15:37

Men i aftes var jo i går.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-10-05 15:55

Skal der være så meget bøvl, så giv mig dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-10-05 15:55

Det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 16:04

Det kan jo være, at det bliver til dem

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 16:06

Jeg vil da lige fordoble

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-10-05 16:10

Ojiiii så kommer alle luderne susende.......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 16:11

Nu er det dem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 16:16

Forkert det er jo de

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-10-05 16:20

Det skal så med stort i tiltale.....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-05 16:23

Ski med point..Vores nabo har lige været på visit! Og du milde en kavalergang hun kunne fremvise ..

Min far tabte næsten kaffekoppen; mens min mor tørt bemærkede, at det så ud til hun havde røv i begge ender

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 16:26

Nope, jeg gir' de point.

Den heldige modtager dem.

Må nok lige forhøje mine point.

Arbejder stadig på at finde ud af at lukke mit eget spørgsmål

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 16:29

Blev du så lun på hende

Typisk for mand og kone at reagere på den måde

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-10-05 16:31

Næ Ans, jeg "tænder" ikke på damer..

Troede du havde fattet det

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-10-05 17:20

Lørdag den 8. oktober 2005 var der landskamp mellem Danmark og Grækenland, nå!

Men jeg så den ikke.....................for jeg er ikke til fodbold, nå!

Men seføli ønskede jeg, at DK skulle vinde!

Gad vide hvad Konstantin og Anne Marie gør i sådan et tilfælde?

Kommentar
Fra : emesen.

Dato : 09-10-05 17:21

Ohøj..............så er der mulighed for rigeligt med point.
Ska' man bare sige noget pænt for at vinde.
Citat
I må da også godt gi' et bud i denne tråd

Måske det bliver belønnet

Det vil vise sig

Vi har fået lov til at gi' et bud som måske bliver belønnet..........som jeg læser det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-05 17:25

Camillasmoster - AnneMarie sluger bare bolden, og det har hun jo gjort nogle gange.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-10-05 17:29

Ja, der var udsigt til poænger, så alle fløj til tastaturet og overså det første spørgsmål - om der var landskamp etc....

Samtidig var det nok mere spændende, hvad resultatet ville blive...

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-10-05 17:29

Det viser bare, at folk tit læser det, de vil læse

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 17:48

Citat
Camillasmoster Dato : 09-10-05 17:29

Ja, der var udsigt til poænger, så alle fløj til tastaturet og overså det første spørgsmål -

Overså spørgsmålet?????

Jeg vil lukke dette spørgsmål. Tror nok jeg har fundet ud af hvordan det gøres

Jeg skulle nok aldrig have stillet det, men jeg måtte have tankerne et andet sted!

For et ½ år siden mistede min søn en af sine meget gode gymnasievenner.
Vennen havde selv "bestemt" det.
Forældrene til den afdøde var kommet sig så meget over tabet af deres søn, at de valgte at tage på ferie.
Det de kom hjem til var endnu "tabet" af en søn, som sin bror havde han selv valgt det.
Jeg fik det at vide i går, men det skete for et par dage siden. Den dag forældrene kom hjem fra ferie.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 09-10-05 17:53

Tak for svaret creamygirl.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 09-10-05 18:23

Hvor kan livet været uretfærdigt og, for nogen, urimeligt svært

Stakkels stakkels forældre......
Ord er fattige og man kan ikke beskrive de tanker der farer gennem hovedet, når man læser en beretning dom din ans, her kl. 17:48...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-10-05 18:53

Ja ved sådanne oplevelser/kendskab til samme, bliver ens opfattelse af verdens fortrædelighedder anderledes.
Eks. En Kandubrugeres fjollede adfærd og naboens hund som altid skal tisse på min præmierose bliver ligegyldig. (Det gør den ikke)
Eyvind.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-10-05 22:29

Ans, det gør mig ondt for dig og for din søn, som også må være meget berørt af det, der er sket.

Jeg kan slet ikke forestille mig noget som helst der kan være værre end den situation de forældre står i nu.

Knus Ripley