/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Vidersende formular-oversigt fra HP til ~
Fra : taliskoko
Vist : 552 gange
2 point
Dato : 08-10-05 14:24

Hey.

Jeg sidder og laver en formular i Frontpage 2003. Denne formular, når den er udfyldt og sendt, ender i en oversigt på en anden side der så kan skrives ud.

MEN er det ikke muligt at indsætte et script eller andet sådan at man kan vidersende denne udfyldte ovesigt til sig selv i stedet for at udskrive den.?????

mvh
Dan
Ps.
Point bliver forhøjet til minimum 200 ved korrekt svar.

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 08-10-05 15:03

Du kan bruge ASP, PHP eller evt. et CGI-script til dette.

Understøtter dit webhotel nogen af disse?

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 08-10-05 15:06

Ja, det gør. Jeg bruger Surftown. Men hvor finder jeg sådan en script.??? Jeg har søgt og søgt...

Kommentar
Fra : Hammerhead

Dato : 08-10-05 15:18
Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 12 point
Dato : 08-10-05 15:32

Hejsa

højreklik i din formular >>indstillinger for formular >>

send til "../_private/skriv_etfilnavn_backup.txt"

email adresse "den mail adr. som resultat skal sendes til"
og så hvad formularen hedder "FrontPage_Form1"

klik derefter på "Indtstilliger" i samme menu >>i fil format "formateret tekst"
og ligeledes hvilke felter som skal sendes.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 08-10-05 15:36

Nja....
Problemet er at den side man skal kunne videresende til sig selv, allerede ér udfyldt via den formular som man jo udfylder.
Når man har udfyldt denne formular sendes man videre til en side hvor det man HAR udfyldt så kan udskrives. Og det er meningen man gerne skulle kunne maile den side til sig selv, i stedet for at udskrive den.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 08-10-05 15:40

Hejsa dk.

Jamen, jeg kender jo ikke mailadresse resultatet skal sendes til. Det er jo en maila-dresse man selv taster ind, når man sidder der.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 08-10-05 15:49

nåe, jeg troede (læste som) resultatet skulle sendes til dig...............................eller en anden fast mail adr...

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 08-10-05 15:49

OK... Ny indgangs vinkel:

Dén formular som man udfylder... Ud over at den sendes til én bestemt modtager ved at trykke på "Send", kan man så ved at lave et felt hvor man indtaster sin egen mail adresse så videresende den udfyldte formular til sig selv, istedet for at ende på den side der nu kan skrives ud.???????????

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 31-10-05 12:46

Tak for svaret dk. Lukker her... Vi kommer nok ikke videre.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 31-10-05 12:50

UPS
sorry, jeg har glemt denne tråd................