/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
fritids elektriker
Fra : zakdk
Vist : 769 gange
100 point
Dato : 07-10-05 03:50

Er der nogen som kender hvor man kan finde en fritids elktriker til til lidt reparationer på hus i lyngby område

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 07-10-05 09:54

det er strafbart at opfordre til sort arbejde.
(men kender ikke nogen der endnu har sagt nej fordi det er strafbart)
hvis du ikke kender nogen, kan du jo prøve at gå ind på en byggeplads, hvor der arbejder elektrikere, og så spørge dem

Kommentar
Fra : txn

Dato : 07-10-05 13:09

ring til en elektriker i tlf. bogen og spørg ham om et tilbud.Når han kommer og ser på arbejdet der skal udføres, spørger du ham hvad det koster efter fyraften

Accepteret svar
Fra : Brommi

Modtaget 100 point
Dato : 07-10-05 14:42

Hvis man spørger efter et tilbud og der kommer en for at skulle afgive tilbudet i arbejdstiden så er det højst usandsynligt at han går med til at det skal være sort..
Ham der kommer ud og afgir tilbudet er somregl en overmontør og det er ikke ham der skal lave det alligevel.. Desuden hvis det er småtings reparationer så er det tvivlsom at de vil lave det på tilbud. De ender bare med at røvrende sig selv så..
Dit bedste bud er at dukke op på en byggeplads og spørge efter en elektriker... men stadigvæk skal du sikkert være heldig.. Jeg ved ikke hvad timeprisen er på sjælland.. men på jylland ligger den på 125-200kr/t og i disse tider hvor der er rigeligt at lave så er den nok høj..
Et alternativ til sort arbejde (som jo er fy-fy)
Kig i telefonbogen og ring nogle forskellige steder og spørg efter timepris og hvad han tror det vil koste.. altså et overslag. Der er overraskende stor forskel. De mindre installatører plejer at være billigst.
->Brommi

Godkendelse af svar
Fra : zakdk

Dato : 08-10-05 00:07

Tak for svaret Brommi.