/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Musik fra cd til pc.
Fra : epidedymittis
Vist : 704 gange
100 point
Dato : 06-10-05 16:52

Hva er det bedste program til at overføre numrene fra en cd, til sin pc, således, at musikken blir i mp3-format.

Et link til download, tak!

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 06-10-05 16:55

Hvis du køre xp kan du bruge windows mediaplayer

Accepteret svar
Fra : flemlone

Modtaget 110 point
Dato : 06-10-05 17:00

Hej med dig
Bruger selv denne MP 3 maker som er freeware. Simple MP 3 maker version 4.5

http://www.freewindows.dk/fw/modules/mydownloads/singlefile.php?cid=67&lid=131

MVH
Flemming

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 06-10-05 17:00

'Det skal være windows media player 10 og hvis du ikke har den kan du hente den her
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/mp10/default.aspx

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 06-10-05 17:35

audio to mp3 bruger jeg.
Vil lige sige, at lægger man musik ind med windows, så er det ikke sikkert man kan høre det efter næste formatering, da der er kommet Licenser på windows.

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-10-05 17:36

Tak for svaret flemlone. Den er virkelig go'! MEGET enkel!

Jeg er ikke så vild med Mediaplayer, synes den er for besværlig.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 06-10-05 17:38

HVA trine?? Hva mener du med at man ik ka høre det efter næste formattering?? Hva hvis man smider skidtet over på en MP3-afspiller, virker det så heller ik der??