/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er det sådan?
Fra : maj_britt
Vist : 338 gange
10 point
Dato : 06-10-05 10:20

Pigens dagbog :

Lørdag, d. 26. marts 2005.

Så Mark i går aftes og han opførte sig ret så underligt.

Jeg tog ud for at shoppe om eftermiddagen med tøserne.

Var på bar med Mark senere, der var propfyldt med mennesker og masser af
larm. jeg foreslog at vi gik et sted hvor der var mere stille for at
snakke.

Han virkede meget fraværende, så jeg foreslog at vi skulle gå hen og få
noget godt at spise. Under hele middagen virkede han slet ikke som sig
selv, han smilte slet ikke og han lagde ikke så meget mærke til mig eller
hvad jeg sagde. Så jeg vidste bare at der var noget galt.

Han kørte mig hjem og jeg tænkte på om han ville med ind. Han gik med ind.
Jeg spurgte om der var noget galt. Han rystede bare påsit hoved og sukkede
og tændte for fjernsynet.

Efter 10 minutters stilhed sagde jeg at jeg ville gå op og i seng. Jeg
lagde mine arme omkring ham og sagde at jeg elskede ham utroligt meget.

Han sukkede bare og gav et lidt trist smil.

Han gik ikke med ovenpå, men senere kom han op og da vi elskede var jeg
overrasket over hvor fraværende og kold han var.

Jeg begyndte at tænke på om han måske ville forlade mig, at han måske havde
fundet en anden pige.

Jeg græd mig selv i søvn.

Scrool ned....

Drengens dagbog :

Lørdag, d. 26. Marts 2005.
Danmark tabte til Ukraine 1-0..Lorte kamp.... fik dog stadig fisse.

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 06-10-05 10:32

Ja, eller

Top 10 over tegn på, at du har en dårlig dag:

1. Du har været på arbejde 3 timer før du opdager, at din lynlås står åben eller din
bluse ikke er knappet.

2. Din tvillingesøster glemmer din fødselsdag.

3. Du bliver nødt til at sidde ned og børste tænder om morgenen.

4. Den check, du modtager fra skattevæsenet, viser sig at være en gummicheck.

5. Den fugl, der sidder og synger uden foran dit vindue, er en grib.

6. Din "Blind Date" viser sig at være din eks.

7. Alle dine kolleger forsøger at undgå dig mandagen efter firmafesten.

8. Du ringer til din kæreste og siger at du gerne vil spise ude i aften og
da du kommer hjem, finder du en sandwich stående ude foran hoveddøren.

9. Spåkonen tilbyder dig pengene tilbage i stedet for at fortælle dig hvad hun ser i
fremtiden.

10. Du låner fra dit AcceptCard for at betale af på dit MasterCard.

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 06-10-05 10:33

Havde det på samme måde---dog minus sidste sætning

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-05 10:39

Tjaeh... der er så mange ting kvinder ...og molokyle ikke forstår

Fodboldinteresse er en af dem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-10-05 11:37

maj_britt og alle I andre - der er desværre nogle gange noget om det

Jeg har prøvet noget lignende. Der var langt hjem fra Vordingborg til Århus.........................

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 06-10-05 13:10

Tror ikke helt, det er sådan : De færreste drenge fører dagbog

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-10-05 14:31

Nej, men de tænker og taler vel?.............bar'n gang imellem.....

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-10-05 15:10

De taler da.............

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-05 15:21

maj_britt -> ...ja og rigtigt mange af dem KUN om fodbold

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-10-05 15:37

Nå ja, molo, så bruger de da bolden til noget

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-10-05 17:27

rart at vide...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-05 18:44

Så vil jeg sgu hellere bolle ... øeh... spille bolden op, næeh: øeh... lade de andre om at spille ...eller hva' det nu hedder.

Vi mænd vil have : BOKSNING

[hør] YES (..du læste rigtigt : ) VI VIL HA' BOKSNING ...tilbage i fightnight på tv fredag aften fra kl. ca. 1.00 til 4.00

</>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-10-05 18:46

..og FF'ere

Hér tag en selv ...på min regning

http://fergusons.dk/ebeer/?ff

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-10-05 19:16

hik taak hik

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 06-10-05 20:56

YAK, boksning og øl.

Godt man ikke er mand, de er da lidt primitive.

Næ, må jeg bede om en kop te og ridebanespringning.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-10-05 21:29

Nej nej nej maj_britt - te er ok, men så skal der en engelsk krimi på maskinen!

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 10 point
Dato : 07-10-05 08:43

The og ridebanespringning

Nu har jeg sgu hørt dén med

Så kan jeg bedre forstå ham manden i din lille anekdote virker så fraværene

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : maj_britt

Dato : 11-10-05 17:00

Tak for svaret molokyle.

Du kan lære at holde af te og ridebanespring