/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Bitcomet
Fra : mokosk
Vist : 349 gange
150 point
Dato : 06-10-05 08:14

Hejsa.

Jeg har prøvet at installere bitcomet, men har store problemer med det.
Min PC køre meget trægt efter opstart af programmet, musen flytter sig i ryk og denm står og tænker meget.
Det burde ikke være hukommelsen i min pc der er problemet, jeg har 1 GB ram og en celerob 2,8 GHz.
Er der nogen der har været ude for samme problemer og kan hjælpe mig?
Jeg har kigget i diverse forums, men kan ikke lige se noget om dette problem.

Mvh
Mokosk

Kommentar
Fra : taisclaridge

Dato : 06-10-05 11:40

Jeg har personligt ikke selv prøvet BitCOmet, men jeg har kun godt at sige om programmet BitLord.... Måske skulle du skifte til det!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 01-11-05 11:53

Hej
Kom lige forbi.
Kan kun anbefale Bitcomet, da den ikke indeholder virus.
Bittorrent, er der virus i, når du er færdig med installationen, og trykker på udfør, får jeg melding om virus.
Grunden til, den er langsom, kan være, at du har sat din prioritet, til høj. Sæt den til lav.
Dette har intet med download at gøre.
Men den prioritet hele programmet får.

Kommentar
Fra : Tonny_W

Dato : 29-11-05 13:37

Goddag.....
Jeg har bitcomet 0.57, den fungede fint, intil jeg fik scandisk en dag, så nu kan jeg ikke download tingerne ned, men den forbinder stadig med peers... Under LOGS:

BitComet 0.57 is running on:
CPU : AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+ 1994 MHz
RAM size : 510.48 MB
OS Version: Microsoft Windows XP Home Edition Service Pack 2 (Build 2600)

Default tracker optimization rules file loaded.
IP rules file: ipfilter.dat loaded, 0 entries.
Start Listening at TCP Port:25109
Start Listening at UDP Port:25109
Windows XP ICF Status: Firewall port is opened.
Tracker optimization rules file version checking . . . . up-to-dated now.
Update Local IP: 10.0.1.4
Windows XP ICS Status: cannot find working ICS. <== X
Windows XP UPnP Status: device not found! <== X

Plaz Help!!!!
MVH Tonny