/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Til Maj_Britt
Fra : paperboy
Vist : 688 gange
6 point
Dato : 05-10-05 15:50

Jeg har fulgt lidt med i dine erotiske fantasier:
http://www.kandu.dk/dk/spg/75538
Derimod kunne og ville jeg tænde på et rollespil, sådan lidt blikkenslageragtigt. Måske lidt båndtvang og legetøjet må du selv finde på nettet, her følger jeg vil.du og sannie /rødmer
jeg ville være med på tanken om et videokamera.
En god flaske hvidvin, op på sofaen, på med en fræk film. Og med fræk, mener jeg altså fræk.

Du propper en flaske vin op, og jeg kommer som smed på lørdag

Efter vinen smækker vi lige en film i maskinen om det så skal være med Erik Peitersen eller Rocco, ja det bestemmer du jo, men jeg tror du er til Rocco, for han smeder nemlig mens *jernet* er varmt

Jeg har selvfølgelig sørget for at smalfilmapperatet er klar.

Jeg tar min værktøjskasse med, for den er fyldt med det *rigtige* værktøj, og jeg forstår at bruge det

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 05-10-05 16:54

Du, paperboy, hvem siger det er fantasier?

Nu har jeg jo læst en del af dine skriblerier herinde og INTET af det har vakt min interesse for et nærmere bekendtskab med dig.

Beklager, min dreng.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 05-10-05 18:20

av av den sved squ

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 05-10-05 18:25

Man kan ikke vinde hver gang.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 05-10-05 19:04

Det her var så en af de gange hvor det ikke gjorde så meget

Accepteret svar
Fra : maj_britt

Modtaget 3 point
Dato : 05-10-05 21:22

Så er der jo ingen skade sket.

Held og lykke med din søgen.

Godkendelse af svar
Fra : paperboy

Dato : 06-01-06 23:40

Tak for svaret maj_britt.