/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Kort brænder ?
Fra : TGR
Vist : 1785 gange
220 point
Dato : 03-10-05 21:52

Jeg har en "CardMaster USB" brænder, og installeret programmet Cardmaster 3. Men når jeg sætter brænderen i USB porten - og windows (XP) siger "der er fundet nyt hardware" - skal der installeres en driver (.inf fil). Hvor
mon jeg finder sådan en fil ????

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 03-10-05 21:58

Producentens hjemmeside

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-10-05 22:14

http://www.videoogdatagruppen.dk/
download/brænderprogram

Kommentar
Fra : TGR

Dato : 03-10-05 22:42

Desværre er producentens hjemmeside lukket - og jeg syntes ikke lige jeg kan finde en Driver hos Videoogdatagruppen (kun selve CardMaster programmet - som jeg har :-\ )

Kommentar
Fra : briani

Dato : 03-10-05 22:52

Hejsa

Gå ind på linket som Ferik kommer med

http://www.videoogdatagruppen.dk/

Gå ned i venstre side hvor der står download-gå ud til brænderprogrammer-gå ned og vælg cardmaster prog

Her ligger der en driver

” Software for USB CardMaster [19-03-2004]
Den nye software version 3.14 med USB driver...”

CM314.zip

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : TGR

Dato : 29-10-05 17:59

Dette program CM314 er "bare" selve brænderprogrammet som man bruger til at brænde med. Jeg mangler stadig installationsfilen til USB brænderen - mit Windows har slet ikke installeret HWeren (vist som et stort gul spørgsmålstegn i System)

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 29-10-05 18:02

www.keycard.dk der ligger software til mange typer.

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 220 point
Dato : 29-10-05 19:34
Kommentar
Fra : ferik

Dato : 29-10-05 20:58

http://stopstop.mine.nu/
du kan evt. gå i forum her og spørge

Godkendelse af svar
Fra : TGR

Dato : 02-11-05 21:06

Tak for svaret ferik. (Fandt det på www.duwgati.com)