/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messenger - Skype
Fra : refi
Vist : 474 gange
100 point
Dato : 02-10-05 15:04

Er der mon dysset lidt ned i de spamspørgsmål kunne det jo være der var nogle der havde tid til at bekymre sig lidt om mit spørgsmål.

Kort og godt:
Igår virkede min messenger FINT - Idag kunne jeg ikke logge på - den fortalte mig der ikke var hul igennem til Netpassport.
En tilbagestilling af systemdatoen løste dog problemet.

Det eneste der har været pillet ved siden af-logning af messenger igår er Skype.
Skype virkede dog udmærket idag - men messenger som sagt ikke.

Kan der være pillet ved noget i Skype som indvirker på messenger ????

Accepteret svar
Fra : epidedymittis

Modtaget 110 point
Dato : 02-10-05 15:07

Tror det ikke. Jeg har selv haft samme problem.

Jeg tror problemet med de nyere versioner af messenger er, at de er alt for sikre. De er så oversikrede, at man somme tider ikke kan foretage sig NOGET overhovedet!

MEGET irriterende!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-10-05 15:20

refi

Jeg er flere gange i dag blevet logget af messenger uden at have gjort andet end at være logget på.

Et par gange har jeg genstartet com. og blev så logget på igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-05 15:43

Min første tanke var også at der selvfølgelig kunne være noget galt med Netpassport, men da en systemgendannelse løste problemet, ved jeg snart ikke.
Har aldrig tidligere haft problemer i den retning, men rodede som sagt lidt med skype.....

Maskinen bliver IKKE brugt til andet end skype og messenger og er ikke på nogen måde koblet sammen med de øvrige maskiner (den har sågar egen netforbindelse).

Men deler Skype og messenger filer af nogen art - nogen der ved det ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-10-05 16:30

De kan jo begge justere HT og MIC så lidt fælles har de vel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-05 16:35

Det er selvfølgelig rigtigt, men har vel næppe indflydelse på login......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-10-05 16:40

Næ - og jeg læste ikke spørgsmålet ordentligt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-10-05 17:40

Bruger du firewall?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-10-05 17:42

Kun winXP´s

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-06-06 16:37

Nå - det kan vi vist ikke tærske mere i.......

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 22-06-06 16:38

Tak for svaret epidedymittis.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 22-06-06 22:48

Selv tak!