/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Stil spørgsmål.
Fra : maj_britt
Vist : 358 gange
12 point
Dato : 02-10-05 14:38

Vi burde stille en række spørgsmål og få Arne-spammet væk fra seneste 25.

Er vi med på den?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-10-05 14:41

Det er helt sten-sikkert! -Men det er jo ikke KUN arne-spørsmålene der ryger ud så.. :-/

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-10-05 14:47

Det ved jeg, men så må stillerne af Arne-ævlet jo stå til ansvar.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 14:55

Fin ide majbrit GAAb. Så stiller jeg et spørgsmål til et point hvert 3 minut de næste tre dage LOOOL.... skal vi lege den leg??

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-10-05 14:56

HiHi, men man kan jo blive ved med at lave nye gaver til arne..... Tryk avler modtryk...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 14:58

Netop Birgitta...... Men det fatter nogle jo åbenbart ikke.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-10-05 15:04

Tja, klumme, hvis dit liv er kandu og arne, så vær velkommen.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-10-05 15:05

Jeg har pludselig en ufattelig trang til at æde sild og drikke snaps!

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-10-05 15:12

Epi, jeg har snapsen, men ingen sild?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 15:26

Næææ majbritt.

Kandu og arne er IKKE mit liv gud fader bevars, men mit forslag er vel ikke værre end dit.. har bare 2 forskellige retninger. Sig mig.... er Kandu og arne dit liv, ud over denne meget kvikke søn du omtaler? Sæt dig og lær ham lidt om hvad der kan ske, når mor ikke er ved siden af, så han ikke får ubehaglige oplevelser nå han surfer uden tilsyn på nettet og kan åbne sider der ikke er for børn.... men det var måske bare en fake??

Jeg har både sild og snaps, men drikker ikke snaps BVADRRR

Accepteret svar
Fra : Paulus1

Modtaget 22 point
Dato : 02-10-05 15:36

Klumme, dit spørgsmål er faktisk værre...

Formålet med Kandu er, at hjælpe folk med deres spørgsmål.
Når I laver 15 nye spørgsmål om Arne skubber I de seriøse spørgsmål ud... der er mange, inklusiv mig selv, der kun ser på "nyeste 25", og derfor får de seriøse spørgsmål ikke den opmærksomhed, som de ville have fået hvis I ikke havde opført jer som en flok børnehavebørn.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 02-10-05 15:47

Tjae.. det er så dit synspunkt Paulus. Men der skal åbenbart være støj før der bliver ro, med mindre man accepterer at en enkelt person med sine perfide tilsvininger af intetanende brugere skal accepteres. Det trækker så i langdrag når andre brugere saboterer tiltag, der skal holde psykopaten nede eller endnu bedre fjerne ham helt fra boardet.

Men mon ikke snart Kandu teamet har fået nok - selv om de ikke er så hurtige *GG*

Det er muligt at jeg ryger med i svinget, hvis de tager sig sammen og fjerner AJbylden, men den pris betaler jeg gerne. Så slipper jeg jo som sidegevinst osse for de få andre brugere der er til at brække sig over LOOL

Kommentar
Fra : J123

Dato : 02-10-05 16:07

Vi nye der ikke kender så meget til disse sager med Arne, kan ikke kan blande os i det. Vores kommentarer ville være malplaceret her. "Man skal ikke lære gamle hunde at skide".. Men vi kan jo bruge tiden effektivt til at gå tilbage i indlægene, og få glæde over de sjove og vittige indlæg der har været. I har alle ret sjove kommentarer. I har alle meget at byde på. Jeg vælger at lade sejlene blafre lidt og ride stormen af, og se på tidligere indlæg, og morer mig over dem, indtil der er ro på.
Hilsen Haps.

Godkendelse af svar
Fra : maj_britt

Dato : 02-10-05 19:04

Tak for svaret Paulus1.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 02-10-05 19:14

Citat
Formålet med Kandu er, at hjælpe folk med deres spørgsmål.
Når I laver 15 nye spørgsmål om Arne skubber I de seriøse spørgsmål ud... der er mange, inklusiv mig selv, der kun ser på "nyeste 25", og derfor får de seriøse spørgsmål ikke den opmærksomhed, som de ville have fået hvis I ikke havde opført jer som en flok børnehavebørn.

Vi kunne ikke være mere enige !
Min happening var jo netop en protest mod at "Seneste 25" bliver fyldt med spam.
Jeg er bare SÅ ked af, at Kandu stille men sikkert bliver ødelagt.
Gambrinus