/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
hjælp
Fra : lagune
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 02-10-05 08:03

Hvordan laver man et word dokument om til en jpg fil ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-10-05 08:17

Prøv med XnView, jeg ved ikke om det kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-10-05 08:18

En omvej er at printe siden ud og derefter scanne og
gemme som jpg.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 60 point
Dato : 02-10-05 08:32

Gå ind og hent>Gadwin PrintScreen 3.1
<
http://www.gadwin.com/
(gratis)

gå ind under>properties>source>sæt mærke i>rectangular Area
gå så til>image og sæt>type of image>til jpeg(bitmap)
Udvid dit dokument til fuld smærm>klik på >PrtScn tasten på tastaturet og træk din markør så remmen passer til det udsnit af dokumentet du vil have og højreklik så,nu har du et billede af dit dokument.
Prøv dig frem med indstillingerne,jo mindre kvalitet af billedet jo mindre størrelse
bliver filen:
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-10-05 08:33

rammen

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 02-10-05 08:39

billed filen kan også reduseres med et billed behandlings program,vis den er for stor.
tast på >PrtScn,eller den tast du tildeler denne funktion under preferences>Hot key

Kommentar
Fra : Backtee

Dato : 02-10-05 08:42

Hvilket formål er der med at omdanne den til jpg?

Hvis det er for at sikre mod redigering og stadig gøre den brugervenlig som et læsbart dokument må det optimale være at lave den om til pdf.

Der kan du enten investere i Acrobat profesional

Eller søg på Google "Convert word to pdf" så kommer der en masse muligheder og sikkert også nogle gratis

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 02-10-05 10:28

Med SnagIt kan det lade sig gøre.....

Udskriv til "SnagIt" - outputtet kan du så gemme i det grafikformat du har lyst til.

Download en "free trial" på http://www.techsmith.com/download/freetrials.asp

~ det er samtidigt et stjernegodt program til screencapture af vinduer, dialogbokse, selvvalgte områder, menuer osv. osv...

- Det er alle pengene værd!

mvh berpox

Godkendelse af svar
Fra : lagune

Dato : 02-10-05 11:58

Tak for svaret Manse9933.
Jeg siger hjertelig tak for programmet , tak for hjælpen. Det virker *SS*

Venlig hilsen lagune